Ter overname Games webshop

1
Wegens prive omstandigheden een goed bezochte gamewebshop ter overname. De webshop bestaat 1,5 maand maar heeft 500 tot 600 bezoekers per dag (aantoonbaar)! Inkomsten zijn tot nu toe 2300,-Alles is aantoonbaar via ideal. U heeft geen kennis nodig, de webshop is heel makkelijk te onderhouden. De webshop heeft een super plaats in google top 3. We hebben ook 2 keurmerken! De webshop ziet er echt super uit een echte game webshop. Op dit moment is er weinig voorraad (ongeveer 40 games) omdat we ook een contract hebben met een nederlandse dropshipper dus voor 16:00 besteld is 100% de volgende dag in huis u krijgt van de dropsshipper 1x per week een factuur. Het is ook mogelijk om dagelijks uw inkomsten te laten uitbetalen door ideal. U krijgt ook van mij inkoop adressen (buitenland) Als u inkoopt uit het buitenland verdient u gemiddeld 20/25 euro op een game. We verkopen dagelijks maar het meeste verkopen we in het weekend. Als u interesse heeft kunt u me een mail sturen. Heeft u geen kennis dan sta ik u bij zolang het nodig is, u kunt mij altijd bellen of mailen. Aub alleen mensen met interesse.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.