Attribuut maken maar dan met prijsopvolging

1
Als ik google en youtube nazoek dan zie ik alleen het aanmaken van attributen met kleuren etc.

Nou wil ik graag bij een product een 4-tal keuzes hebben.
Bijvoorbeeld een dropdown met de tekst: Maak uw keuze
en dan daaronder keuze 1 + € 10,00, keuze 2 +€ 20,00 etc.

Iemand een schopje in de juiste richting?
Eigenaar van: https://alarm-winkel.nl

Re: Attribuut maken maar dan met prijsopvolging

2
Maak ik Magento een configureerbare attribuut aan, door "Ja" aan te vinken bij "Gebruik Om Configureerbaar Product Te Creëren".

Maak vervolgens een nieuw product aan en kies hier voor en configureerbaar product. Dan kan je de configureerbare attribuut(of attributen) selecteren, en op basis daarvan het drop-down menutje samenstellen in het product.

Ik heb het nooit toegepast, maar ik geloof dat het ongeveer zo moet werken...
De voordeligste autopoetsproducten vind je bij www.123carcleaning.nl!

Re: Attribuut maken maar dan met prijsopvolging

3
Je moet eerst een nieuwe attribuut aanmaken met de daarbij behorende opties.

Daarna moet je je attribuut aan een van je attributen sets toevoegen.


Daarna ga je een configureerbaar product aan maken, met de attributen set waar je "nieuwe" attribuut in zit.
Wanneer je je configureerbare product klaar hebt kan je in de linker menuzijde kiezen voor gerelateerde producten.

Per optie kan je een bedrag invoeren wat bij het "basis / configureerbare product opgeteld moet worden.
Je kan ook de prijzen van de gerelateerde producten appart wijzigen bij je producten overzicht.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.