Moneylink.nl

1
Onze website: http://www.moneylink.nl
Live sinds: 1 mei 2015

Wij zijn begin dit jaar gestart met Moneylink. Moneylink is geen webshop maar biedt een dienst aan iedereen die iets wil verkopen.

In het kort gezegd is dit wat we doen:
Op moneylink.nl kan je een link aanmaken waarop mensen jouw product kunnen bekijken en kopen. Moneylink handelt de betaling voor je af en helpt je desgewenst met het verzenden van je product. Een account is gratis en binnen 5 minuten kan je starten met verkopen. Je betaalt slechts 1% plus 75 cent per transactie. Een KvK inschrijving is niet nodig.
De moneylink(s) van jouw product(en) kun je delen via social-media, versturen per mail, of plaatsen op je eigen website of blog.

Leuk dat we ons hier even kort kunnen presenteren. Aangezien wij net gestart zijn met deze dienst zouden wij heel graag van (potentiële) gebruikers en e-commerce experts horen wat ze ervan vinden.

Alle feedback is meer dan welkom!

Re: Moneylink.nl

2
Ligt het nu aan mij of begrijp ik het concept niet helemaal.

Ik krijg van jullie een link van mn eigen product? Die moet je dan zelf op facebook, twitter enz enz plaatsen. Jullie handelen dan de betaling af.

Als ik de link van mn eigen shop zou plaatsten dan ben je toch net zo ver? Plus dat er een grote kans is dat een klant nog een product bij besteld.

Ik zie er geen meerwaarde van in zolang het geen extra verkoopkanaal is.
Barcode scanner - IR Thermometer - 12V Voedingen http://www.electronixs.nl

Re: Moneylink.nl

3
denk dat het niet zozeer is voor webwinkel eigenaren maar meer voor particulieren.
een sporadische verkoop die je normaal via marktplaats doet.

maar nu kun je die overal droppen en integreren met social media, dat is wel leuk.
Meteen betaallinkje erbij.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.