Wat vinden jullie van de webwinkel?

Top! houden zo. (Geen stemmen)
Kan verbetering gebruiken.
Totaal aantal stemmen: 1 (100%)
Niks aan. (Geen stemmen)
Totaal aantal stemmen: 1

Aangenaam

1
Beste forumleden,

Ik ben sinds 3 mei 2015 bezig met het opzetten van een webwinkel. http://www.sizd.nl
Zelf ben ik er zeer tevreden over! omdat alles is in eigen hand gehouden is van de webhoster uitzoeken tot het ontwerpen van de webwinkel. daarom was ik benieuwd wat jullie van de webwinkel vinden!

Met vriendelijke groeten,

Rick.


P.S alle tips/verbeter punten zijn welkom.


http://www.sizd.nl

Re: Aangenaam

2
Hoi,

Qua vormgeving vind ik het wel leuk, maar dat is natuurlijk subjectief! het is iig wel een uitgesproken vormgeving.....

Maar heb je nou echt een assortiment van 4 shirts ?! ik kan er echt niet meer vinden....
persoonlijk zou ik dan nog even wachten met het openen van je winkel tot dat je klanten een ruim aanbod kan voorschotelen.

Verder heb je het over een "breed scala aan betaalmogelijkheden" en dan komt de opsomming niet verder dan bankoverschrijving en Paypal...
Je noemt wel iDeal, maar ik weet niet of je dat ook aanbied.

Tekstueel kom ik ook nog wel wat dingetjes tegen zoals bijvoorbeeld;
Terugbetaling: Als je niet tevreden bent met een product kan het worden geretourneerd. je betaalt de verzendkosten. De koper zou eerst contact met ons
moeten opnemen voor een retourautorisatienummer. het product graag retourneren in de oorspronkelijke staat. en binnen 14 dagen na levering worden
geretourneerd om in aanmerking te komen voor een terugbetaling.

Gelieve e-mailen naar info@sizd.nl voordat een product word geretourneerd. Als je een product retourneert zonder eerst te mailen, dan graag een brief bijvoegen in het geretourneerde product met daar op jou reden waarom je
niet tevreden bent over het product, het ordernummer uw e-mail adres en telefoonnummer. voor het geval we nog in contact moeten komen.

stuur jou product naar:
Als ik dan uiteindelijk een shirt wil kopen en ik klik op de koopbutton gebeurt er verder niets.... och jee!
Ik zie wel een onder "mijn account" dat ik mij zou kunnen inloggen, maar is dat verplicht?

Kortom; de vormgeving zal bij de één wel en de ander niet in de smaak vallen.

Met een assortiment van vier T-shirts, die ook nog eens in de aanbieding zijn, is natuurlijk niet een assortiment waarmee je vele bezoekers zult trekken die ook nog eens terug komen.

Verder heb ik het idee dat de winkel nog niet af is, veel dingetjes waar nog niet over nagedacht is en zie ik teksten waar nog aan geschaafd mag worden.

Wellicht zie ik veel dingen niet, maar je kunt mijn kijk op je site vergelijken als een bezoek van een gemiddelde bezoeker, en die zal er net zo naar kijken als ik heb gedaan.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.