Aanbod: Professionele webshop foto's

1
Webshops kunnen er rommelig uit zien doordat de foto's niet strak en netjes zijn.
Via http://www.cutoutcow.com kunt u uw zelfgemaakte foto's uploaden, en binnen 24 uur heeft u ze weer terug.

Ze zijn voor u uitgeknipt en tegen een witte(of andere kleur) achtergrong geplaatst. Ook kunt u er voor kiezen om er een watermerk in te laten plaatsen, ze uit te lijnen, schaduw toevoegen, belichting bijwerken, enzovoorts enzovoorts...

Voor een euro per foto een strakke professionele site, ongeacht het aantal foto's.
Probeer het zelf. De eerste 3 foto's zijn gratis.

Re: Aanbod: Professionele webshop foto's

3
En als je het dan wil uitproberen staat er dat het nog niet werkt en dat je met e-mail contact kan opnemen. Persoonlijk zeg ik dan, het is over. Je zet een website met service online als het werkt niet als je nog bezig bent. Zo kan er toch niet gekeken worden of het soepel werkt.

Re: Aanbod: Professionele webshop foto's

4
PaulG schreef:En als je het dan wil uitproberen staat er dat het nog niet werkt en dat je met e-mail contact kan opnemen. Persoonlijk zeg ik dan, het is over. Je zet een website met service online als het werkt niet als je nog bezig bent. Zo kan er toch niet gekeken worden of het soepel werkt.
Beste PaulG, daar heb je een punt.
We hebben dit platform gebouwd en zijn er de laatste puntjes op de i aan het zetten. Ik post het omdat er veel, vooral kleinere, webshops zijn die behoefte hebben aan mooie strakke foto's!
De service hebben we al langer voor elkaar, nu dus de inlog nog.
Helaas wordt je dus nog heel even via mail geholpen.

Bedankt voor je feedback iig.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.