Feedback webwinkel seizoensproduct

1
Mijn eerste topic was een soort combinatie tussen voorstellen en feedback vragen. Die stond in het voorstel forum dus daar was hij niet helemaal op zijn plek.

Dus om het overzichtelijk te houden open ik hierbij een topic waarbij ik graag zou willen vragen naar tips en op/aanmerkingen op mijn website.

De shop is nu ongeveer een half jaartje online en aangezien het voor mij mijn allereerste shop is leer ik iedere dag nog bij. Ik ben dus benieuwd wat de meer "ervaren" mensen te zeggen hebben over de shop.

De shop is op basis van een mijnwebwinkel pakket. Het voordeel is dat je snel en gemakkelijk een shop uit de grond kan stampen, maar natuurlijk zit je wel vast aan wat beperkingen.

Het gaat om deze site:
http://www.studentonesie.nl

Alvast bedankt!

Re: Feedback webwinkel seizoensproduct

2
Ok... i'll try een paar dingetjes...

- meer ruimte rondom je UPS's helemaal bovenin
- Carnaval en Spiderman vallen ook onder de Dieren?
- Grote Hoeveelheid -> Bulkbestelling / Staffelkorting ...... :)
- in het linkermenu loopt de facebook likes tekst uit het kader
- denk eens na over een actieve nieuwsbrief aanmelding etc?
- In de titel staat .nl/.be .... Echter in je source kan ik geen meta verwijzing vinden. Let daar op ivm double content bij Google. Maar mogelijk heb ik er in de snelheid overheen gekeken...
- bedankt voor het mij leren wtf een Onesie is :) Elke dag weer wat leren, zoals je zegt :) Leuk product!
Beveiligingscamera's, set en accessoires: http://www.secucamera.nl
Beveiligde cloud-opslag van camerabeelden: http://www.securitycamcloud.nl

Re: Feedback webwinkel seizoensproduct

3
Stephan81 schreef:Ok... i'll try een paar dingetjes...

- meer ruimte rondom je UPS's helemaal bovenin
- Carnaval en Spiderman vallen ook onder de Dieren?
- Grote Hoeveelheid -> Bulkbestelling / Staffelkorting ...... :)
- in het linkermenu loopt de facebook likes tekst uit het kader
- denk eens na over een actieve nieuwsbrief aanmelding etc?
- In de titel staat .nl/.be .... Echter in je source kan ik geen meta verwijzing vinden. Let daar op ivm double content bij Google. Maar mogelijk heb ik er in de snelheid overheen gekeken...
- bedankt voor het mij leren wtf een Onesie is :) Elke dag weer wat leren, zoals je zegt :) Leuk product!
Hey Stephan,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om de site te bekijken!

Met de USPs ben ik nog aan het stoeien hoe ik die precies ga weergeven dus dat is inderdaad nog even puzzelen. Helaas is dit software op sommige punten wat beperkt en is het daarom bijvoorbeeld niet mogelijk een actieve nieuwsbrief aanmelding te doen (er vanuitgaande dat je een soort van popup in het scherm bedoelt). Hetzelfde geldt voor het facebook blokje, ik ga even kijken of ik dat zelf op een andere manier weer kan geven.

Een andere tekortkoming is dat het maar op 1 domein kan draaien. In dit geval dus het .nl domein. Het .be domein is puur voor de doorverwijzing naar dit domein. De keuze om het wel bovenin te zetten is om de Belgische klanten een vertrouwder gevoel te geven.

Bedankt in ieder geval :)

Re: Feedback webwinkel seizoensproduct

4
Dat is een bijzonder product! Het zal vast storm lopen met carnaval...


Unicorn onesie kopen

Batman onesie kopen

Tijgertje onesie kopen

etc. etc. etc.
Daar gaat het bij mij van stormen... :D

Verder mis wel wat algemene informatie.
Na het ontvangen van het pakketje heeft u de mogelijkheid om de artikelen + retourformulier binnen 7 dagen retour te zenden. De verzendkosten zijn hierbij voor eigen rekening. Hierbij zijn een aantal verschillende opties mogelijk.

Retour zenden waarbij het bedrag van de onesie teruggestort wordt op uw rekening
Retour zenden waarbij er gekozen wordt voor een nieuwe onesie

*bij keuze twee dienen de verzendkosten voor het nieuwe pakketje door u vooraf overgemaakt te worden

*de onesie dient ongedragen in nieuwstaat geretourneerd te worden. Uiteraard mag deze wel gepast worden, dit valt niet onder het dragen van de onesie.
Je retourvoorwaarden voldoen niet aan de wettelijke eisen.
Plaats een Gratis backlink voor je webshop
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.