Hobby webdesigner WordPress

1
Ik ben op zoek naar iemand die mij graag zou willen helpen met het aanpassen van mijn website. Liefst voor zijn/haar eigen portfolio, of tegen een kleine vergoeding. Ik heb nog max. 50 euro te besteden. Ik weet dat het een klein klusje is, maar ik ben geen kenner. De site zou ik in een andere thema willen wijzigen, een footer toevoegen, een pop up scherm, een facebooklijstje aan de zijkant op de homepage en eventueel een ideal functie, mits dit mogelijk is.Wie zou mij voor dit prijsje kunnen/willen helpen? 

Re: Hobby webdesigner WordPress

2
lizz even offtopic, maar wat wil je met je wordpress site bereiken?
Denk eraan dat een webwinkel geld en investering kost.
Als 50 euro nu het budget is, hoe ga je de rest dan regelen?

Het kan natuurlijk zijn dat je dit allemaal hebt uitgedacht, maar het is vervelend als je later voor verrassingen komt te staan..

Re: Hobby webdesigner WordPress

3
Het is eigenlijk een uit de hand gelopen hobby. Zodra ik iets meer winst heb gemaakt, kan ik natuurlijk meer eraan uitgeven, maar omdat ik al best veel aan een site heb uitgegeven, ben ik echt op zoek naar iemand die het voor een klein bedrag zou willen aanpassen. Het zijn ook maar kleine veranderingen, maar ik heb die kennis gewoonweg niet.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.