Voorstelberichtje

1
Hallo Allemaal,

Ook hier weer een starter, ik ben bezig met het opstarten van een webwinkel, anders was ik hier natuurlijk niet :wink:
Mijn naam is Anja, 27 jaar en moeder van 2 leuke jongens :D

De webshop waar ik mee bezig ben zal bestaan uit kook/bak spullen en decoratie artikelen.
Een vrouwenshop zeg maar. Ik ben nog druk bezig met alle punten op de i zetten e.d.
Ik ben dan ook veel aan het lezen hier en hoop rond november online te kunnen gaan.

Alvast bedankt voor alle tips/tricks die ik tot nu toe al gelezen heb.

Groetjes,
Anja
Anja Mones

http://www.dinerendeco.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Voorstelberichtje

5
Beste Anja, welkom en veel plezier op dit forum!

Wat ik alle starters altijd mee geef is om de volgende vraag minimaal te beantwoorden:

In de fase voor ontwikkeling:
- Wat maakt mijn webwinkel/idee uniek?

In de fase na ontwikkeling:
- Zou ik bovenstaande vraag als bezoeker ook in 1 oogopslag kunnen beantwoorden?

Kortom, waarom zouden klanten bij jou kopen en is stralen deze voordelen ook direct van je webwinkel af?

Succes en vooral veel plezier.
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m