Re: Feedback Houtenwekker.nl

2
Je webshop is op het eerste zicht duidelijk.
Als ik echter naar deze pagina ga heb ik enkele vragen/suggesties:
http://houtenwekker.nl/product-categori ... sklokken/
1. De url: Het woord wekkersklokken bestaat niet echt denk ik. Kies dus ofwel voor wekkers, of voor klokken of zet er een streepje tussen (bv. http://houtenwekker.nl/product-categori ... rs-klokken)
2. je producten staan mooi gerangschikt, echter daaronder staat een gekke lange kolom met een zoekveld, aanbevolen producten e.d., dit maakt je pagina erg lang, ziet er wat raar uit. Dit kan aan de grootte van mijn scherm liggen, maar ik heb een standaard computerscherm.
3. Bij dezelfde pagina raad ik je aan wat meer tekst toe te voegen. M.a.w. een categorieomschrijving. Dit gaat je SEO ten goede komen. (ook voor je telefoonhoesjes)

Ik mis ook een telefoonnummer. Dit zou extra vertrouwen geven. Je adres staat enkel bij Algemene voorwaarden. Op zich kan dit maar het zou ook extra vertrouwen geven moest dit bijvoorbeeld ook onderaan je pagina vermeld zijn. Laat mensen zien dat je écht bent.

Je geeft een voldoende uitgebreide omschrijving op je productpagina's: Top!
Marketing voor je webshop: Tips en inspiratie.
Webshop hoger in Google? Zo doe je dat.
Morris zoekt gastbloggers! Interesse? Laat iets weten.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Feedback Houtenwekker.nl

5
Link heb ik aangepast.

De tekst moet ik even voor gaan zitten en uitgebreider maken.

Sidebalk ben ik mee bezig om iemand te vragen te helpen, mocht er hier iemand zijn die het tegen een kleine vergoeding wil doen dan hoor ik het graag.

Bedankt alvast voor de feedback.

Re: Feedback Houtenwekker.nl

7
Je geeft aan dat alle bovenstaande tips zijn gerealiseerd.

Het eerste wat mij opvalt bij het openen van de site is dat deze erg langzaam is. Daarna zie ik pas dat het een nette en rustige site betreft.

Hoewel het fijn is om te zien dat je aandacht hebt besteed aan de inhoud op de site, zou ik ervoor kiezen minder tekst te tonen op de homepage.

Zaken die belangrijk zijn (aanbiedingen, voordelen, beloftes, etc.) kan je beter laten opvallen door gebruik te maken van een contrastkleur of groter lettertype, banners, etc. Op dit moment springen deze zaken er niet uit en moet je daar om zoeken.
Plaats een Gratis backlink voor je webshop

Re: Feedback Houtenwekker.nl

9
StrAAt schreef:Oke bedankt voor de tip!
Enig idee hoe ik dit kan doen?
WebwinkelMeerwaarde schreef:Zaken die belangrijk zijn (aanbiedingen, voordelen, beloftes, etc.) kan je beter laten opvallen door gebruik te maken van een contrastkleur of groter lettertype, banners, etc. Op dit moment springen deze zaken er niet uit en moet je daar om zoeken.
:wink:

Re: Feedback Houtenwekker.nl

10
Mick schreef:
StrAAt schreef:Oke bedankt voor de tip!
Enig idee hoe ik dit kan doen?
WebwinkelMeerwaarde schreef:Zaken die belangrijk zijn (aanbiedingen, voordelen, beloftes, etc.) kan je beter laten opvallen door gebruik te maken van een contrastkleur of groter lettertype, banners, etc. Op dit moment springen deze zaken er niet uit en moet je daar om zoeken.
:wink:
:D :D
Plaats een Gratis backlink voor je webshop

Re: Feedback Houtenwekker.nl

11
WebwinkelMeerwaarde schreef:
StrAAt schreef:Oke bedankt voor de tip!
Enig idee hoe ik dit kan doen?
WebwinkelMeerwaarde schreef:Zaken die belangrijk zijn (aanbiedingen, voordelen, beloftes, etc.) kan je beter laten opvallen door gebruik te maken van een contrastkleur of groter lettertype, banners, etc. Op dit moment springen deze zaken er niet uit en moet je daar om zoeken.
Klopt, die kleuren snap ik. Bedankt daarvoor.

Maar ik doelde meer op de snelheid van de website.

Re: Feedback Houtenwekker.nl

14
GTmetrix is idd een mooie tool om na te gaan hoe snel je website is, echter zijn de correcties vaak de te technische. Ik zou je aanraden om plugins te gebruiken om de snelheid van je website te verhogen. In welke CMS heb jij je website gebouwd?
Nieuwe Huisstijl?Nieuwe huisstijl ontwikkelen door een professioneel bureau.