Pakketten Polen -> Nederland/Belgie

1
Hallo,

Weet er toevallig iemand een verzendmethode voor pakketten van Polen naar Nederland/Belgie?
Ik kom allemaal op gigantische bedragen uit. Vb: DPD polen = van Polen naar NL ±30euro, omgekeerde route is nog geen 10tje....

Heeft iemand een tip?

Info:
Pakketten ± 10 kg
richtprijs ± 10 euro (mag iets meer zijn, maar geen 20 euro die heb ik al bij GLS)
Doorlooptijd < 5 werkdagen

Hoor het graag als er tips zijn.

Gr,
ES01

Re: Pakketten Polen -> Nederland/Belgie

2
Hi ES01,

Goede vraag, ik heb even voor je rondgekeken en kon niets vinden dat goedkoper is dan wat jij tot nu toe hebt gevonden.

Bij GLS betaal je inderdaad rond de 20 euro en bij DPD 30. Andere aanbieders, zoals TNT (PostNL) en UPS, rekenen hier 40-50 euro voor. Het lijkt erop dat de pakketten bij deze aanbieders in ieder geval wel binnen 3 werkdagen worden geleverd, dus dat zou binnen jouw richtlijn van 5 werkdagen vallen.
Elke week tips over marketing, kostenbesparing en logistiek:

Lees de laatste editie van Webwinkel Optimalisatie Tips

Re: Pakketten Polen -> Nederland/Belgie

3
Hi Frank,

Dank voor je reactie. Maar het is toch te gek voor woorden dat de heenreis (dus als ik iets verstuur) een fractie kost van wat het de terugreis kost (omgekeerd dus).

De kosten voor die aanbieder moeten hetzelfde zijn, jou je zeggen...

Het hoeft trouwens geen DPD, UPS, DHL te zijn hoor. Het mag ook een Pools postbedrijf zijn. Als het maar aankomt... :wink:

Iemand anders nog een suggestie?

Gr,
ES01

Re: Pakketten Polen -> Nederland/Belgie

4
Iemand nog een tip?

Mijn Poolse relatie zegt dat het beste tarief dat hij kon vinden 80zl is. 80zl is ongeveer 19 euro...

Via onze fulfilment partner verzenden wij naar Polen voor (inclusief hun fulfilment order afhandeling) <10 euro. Dit wordt overgedragen aan DPD (Nederland).

Omgekeerd, dus van Polen naar NL en BE moet er toch ook wel iets zijn? Iemand?

Gr,
ES01
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.