Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Hobbyshop geopend (MTG, warhammer, (anime) merchandise,

5
Peet schreef:En begin ook eens met dit forum serieus te nemen..
Gezien je vele fouten in de webwinkel en het heropenen van een topic uit 2011 geef duidelijk aan dat je niet de moeite hebt genomen om ook maar even dit forum goed door te lezen.
Ook ik zie dat er te weinig gebeurd is in de tussentijd maar denk niet dat hij daardoor het forum minder serieus neemt hoor. Ik denk dat er weinig mensen zijn die, als ze enkele jaren niet meer op een forum zijn geweest, daarna al die duizenden topics na gaan lezen. Tijden zijn ook veranderd. Ik kijk nu anders naar webwinkels dan in 2011.
Nu op mijn weblogs:

Re: Hobbyshop geopend (MTG, warhammer, (anime) merchandise,

6
Weetje.
Ik ben gewoon een 18 jarige student die wat tips zou kunnen gebruiken voor zijn webshop.
Ik hoef er niet van te leven en heb dit als bijbaantje/hobby opgericht.

Als mensen nou gewoon eens aardig zouden reageren i.p.v. aanvallend over bijvoorbeeld het niet serieus nemen van een forum.

Als ik het forum niet serieus zou nemen zou ik wel funreacties geven.

En als we nou eens allemaal beginnen met het niet beschuldigen van anderen en op een fatsoenlijke manier met elkaar communiceren kan het ook nog eens beetje gezellig worden hier.

Sorry als ik hier fout zit en dit forum bedoelt is voor de BigMoneyMakingAsses, dan zou ik wel even naar een ander forum gaan ;)

Re: Hobbyshop geopend (MTG, warhammer, (anime) merchandise,

8
De blokjes die niet uitgelijnd zijn zoals vermeld is inderdaad lelijk.
Aantal blokken is 10 terwijl er 4 op een rij staan. Maak er dan 12 van zodat er drie volle rijen komen, is netter.
De teksten op de eerste pagina over kortingen en gratis verzenden passen makkelijk in de winkel en kunnen daar bovenin ook duidelijk staan. Dan kan de eerste pagina weg.
Er zijn te weinig artikelen en een deel is nog uitverkocht ook, of niet op voorraad.
Als je wilt overmaken moet je het ordernummer opgeven. Sorry, maar die geef je nergens dus hoe moet je die dan opgeven? (ja ik ben niet gek en snap het wel, maar het is zoals ik nu schrijf)

Re: Hobbyshop geopend (MTG, warhammer, (anime) merchandise,

9
Dit forum staat vol met tips en adviezen daarnaast zijn er genoeg websites met de wettelijke eisen waaraan een webwinkel moet voldoen.
Jouw webwinkel mist daar nogal wat van dus de conclusie is dat je je slecht hebt ingelezen maar verwacht wel van ons dat we je webwinkel beoordelen.

Begin bijvoorbeeld eens met kvk, nummer, adres gegevens, algemene voorwaarden, retour beleid etc...

Re: Hobbyshop geopend (MTG, warhammer, (anime) merchandise,

10
Ik denk dat de naam 'hobbyshop' het aardig onbedoeld samenvat. Het komt niet echt over als een serieuze webshop. Er is zo dusdanig veel mee mis, dat opbouwende kritiek geven moeilijk is. Als bovenstaande reactie je dus kwetsen, hoef je deze ook niet verder te lezen. Bij opbouwende kritiek begin ik altijd met de positieve dingen, maar in dit geval kan ik die helaas echt gewoon niet bedenken. De webshop komt daarom bij mij ook niet over als een serieuze poging tot het starten van een webshop, maar meer als een grappig probeersel om eens te kijken hoe het werkt om WooCommerce te installeren? Kortom als dit serieus is, zou ik je adviseren om zoals hierboven enkelen ook al aangegeven hebben je eens serieus in de materie in te lezen.
Online Dierenspeciaalzaak is het adres voor uw huisdier.
Ohw en... Online Dierenspeciaalzaak BLOG!

Re: Hobbyshop geopend (MTG, warhammer, (anime) merchandise,

11
Okay.
Bovenstaand commentaar kwetst mij niet, omdat het onderbouwd is en eigenlijk dus tips zijn ;)

Het ging om de manier waarop het gezegd werd wat ook op een toepasselijkere manier kon.

Zelf ben ik niet thuis in website building en weet dus ook niet hoe ik al deze dingen moet toepassen. Ik zou zeker een poging doen om deze punten voor elkaar te krijgen.

Zelf krijg ik van kennissen en dergelijke positieve reacties ook over de prijzen die ik hanteer.

Het is een webshop als bijbaantje. Ik kan dus geen 1000 producten op voorraad hebben en voor duizenden euro's investeren.
Er komen echter nog meer producten bij.
Zelf vind ik de naam Hobbyshoptwente wel een goede naam, omdat er verschillende hobbyspullen te koop komen, waaronder MTG,warhammer,games en verschillende merchandise.



Kan iemand mij een tip geven om makkelijk de website een overzichtelijke lay-out te geven?
Zou zelf ook eens aan de gang gaan als ik tijd heb.

In ieder geval bedankt voor de punten waar aan gewerkt kan worden.

met vriendelijke groet,

Jasper


ps. "Ordernummer" staat er wel alleen heet het dan "Bestelnummer"
Dit heb ik aangepast zodat alles nu bestelnummer heet ;)