Feedback FOIR.nl

1
Beste Webwinkeliers!

Wij zijn al een hele tijd aan de slag met FOIR.nl, we denken op de goede weg te zijn en hebben al vaker om feedback gevraagd en dit ook toegepast. Maar we zien vast wat over het hoofd!

Wat vinden jullie van de webshop? Wat kan er beter? :)

Bedankt alvast!

Joris Tijsen

ps. Jullie krijgen allemaal 10% korting met de volgende code: 10ERAF! Alvast als bedankje!
Foir - industriële lampen Foir - industrie lampen

Re: Feedback FOIR.nl

4
Leuke website, interessant product.

Persoonlijk vind ik het totaalbeeld onrustig. Er gebeurt voor mij teveel op het scherm, waardoor de focus mist.

De links in het menu zijn slechts voor een deel klikbaar. Alleen de tekst linkt naar de bestemmingspagina.

De productcategorie pagina's laden niet erg snel.


Wellicht kan je de sale pagina meer benadrukken.

De tekst op de Over Ons pagina staat te dicht tegen de foto.

Geldig bij besteding boven €50,-*
geef je rechts in beeld keurig aan, maar als ik de nieuwsbrief links in beeld bestel staat dit er niet bij.

Waarom zou je dit eigenlijk twee keer vermelden?

Goede Service
Altijd gratis retour sturen.
Heeft een punt erachter, de rest niet.


Nogmaals een leuke webwinkel. Veel succes.
Plaats een Gratis backlink voor je webshop
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Feedback FOIR.nl

7
henk-k schreef:Je foto's worden bij de lijstweergave niet verkleind:

http://foir.nl/industriele-electricitei ... ?mode=list

Ik vind de foto's in de tabelweergave ook erg groot, het geheel oogt ook erg onrustig door alle verschillende tinten achtergronden. Ik zou alles eens wit (of iets anders, maar wel gelijk) maken.

Verder is de website hier echt ontzettend traag.
Bedankt voor de tip! We gaan kijken naar de snelheid, de foto's gaan we ook kleiner maken!

Bedankt!
Foir - industriële lampen Foir - industrie lampen

Re: Feedback FOIR.nl

8
henk-k schreef:Je foto's worden bij de lijstweergave niet verkleind:

http://foir.nl/industriele-electricitei ... ?mode=list

Ik vind de foto's in de tabelweergave ook erg groot, het geheel oogt ook erg onrustig door alle verschillende tinten achtergronden. Ik zou alles eens wit (of iets anders, maar wel gelijk) maken.

Verder is de website hier echt ontzettend traag.
Foto's zijn nu 25% kleiner, is het zo beter?
Foir - industriële lampen Foir - industrie lampen

Re: Feedback FOIR.nl

9
WebwinkelMeerwaarde schreef:Leuke website, interessant product.

Persoonlijk vind ik het totaalbeeld onrustig. Er gebeurt voor mij teveel op het scherm, waardoor de focus mist.

De links in het menu zijn slechts voor een deel klikbaar. Alleen de tekst linkt naar de bestemmingspagina.

De productcategorie pagina's laden niet erg snel.


Wellicht kan je de sale pagina meer benadrukken.

De tekst op de Over Ons pagina staat te dicht tegen de foto.

Geldig bij besteding boven €50,-*
geef je rechts in beeld keurig aan, maar als ik de nieuwsbrief links in beeld bestel staat dit er niet bij.

Waarom zou je dit eigenlijk twee keer vermelden?

Goede Service
Altijd gratis retour sturen.
Heeft een punt erachter, de rest niet.


Nogmaals een leuke webwinkel. Veel succes.
Bedankt voor je feedback, we zijn op dit moment bezig met een nieuw menu. Deze is wel volledig klikbaar :).

Het is ons nog niet gelukt om de nieuwsbrief aan de linkerkant van de pagina weg te halen :(. We gaan er verder naar zoeken en het weghalen!

De laadtijd heeft te maken met de cache en de grootte van de afbeeldingen. We gaan er mee aan de slag!

Zijn er specifieke pagina's waar de focus mist? Gaat het om de homepage?

Bedankt voor je feedback, wordt enorm gewaardeerd!

Joris Tijsen
Foir - industriële lampen Foir - industrie lampen

Re: Feedback FOIR.nl

11
Goed om te zien dat je al een aantal zaken hebt kunnen oplossen. Het is al een stuk beter zo.

Misschien kan je een product minder in de rij weergeven? (vier in plaats van vijf)
Wellicht dat dit iets meer rust geeft in de pagina.

De foto bovenaan met alle kleuren kabels maakt het geheel ook een stuk drukker. De middelste foto van de eerste weergave (die met de stoelen) is teveel gecomprimeerd. Dit zie je duidelijk.
Plaats een Gratis backlink voor je webshop