Pallet B2C

1
Beste allen,

Onlangs ben ik een webshop gestart met vrij grote producten (boxsprings etc). Deze wil ik graag vervoeren op europallets, althans dit lijkt mij het meest praktisch. Ik zoek echter nog een geschikte vervoerder, ik heb vrij veel (circa 15 bedrijven aangeschreven) maar de sommige kunnen het niet ivm de hoogte (2,20 meter inclusief pallet) en sommige zijn vrij duur. De goedkoopste welke ik nu heb gevonden kan een pallet vervoeren voor €67,50. Omdat de producten die ik aanbied tegen het budget segment aanzitten wil ik ook voor mijn klanten een zo laag mogelijk prijs met vervoer. Heeft er hier iemand tips met betrekking tot vervoersbedrijven die ook pallets naar consumenten brengen?

Hopelijk kunnen jullie mij helpen!

Re: Pallet B2C

3
Bedankt! Ja ik heb PostNL ook geprobeerd maar deze reageert niet al te snel. Morgen weer maar eens bellen!

Re: Pallet B2C

4
Informeer duidelijk bij je klanten dat er voor dat bedrag tot aan de deur wordt geleverd. Indien je toch wilt dat het bij de klant binnen wordt afgeleverd (op een flat bijv.) kijk dan beter voor een meubel vervoerder of verhuis service.

Het bovenstaande adres lijkt me er vrij geschikt voor. Als je bijv Transmission of Teamtrans laat rijden weet ik zeker dat het goedkoper kan. een europallet kost rond de 40 / 50 euro. Maar deze wordt dan tot aan de deur gebracht. Let er ook voor op dat deze niet over de pallet heen steekt voor schade en extra verzendkosten.
Barcode scanner - IR Thermometer - 12V Voedingen http://www.electronixs.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Pallet B2C

6
Vandaag een nieuw door ons ontwikkeld hulpmiddel gebracht bij een grote beddenfabriek die ook op de drempel bezorgd. Dan is er geen pallet meer nodig. De spullen (bedden, boxsprings en lattenbodems) staan rechtop in de vrachtwagen gefixeerd en worden rechtop bij de klant afgeleverd met dit hulpmiddel. Niemand hoeft meer iets te tillen.