Feedback Stardrop

1
Hallo,

Na reeds flinke tijd meegelezen te hebben op dit forum heb ik ondertussen dan ook een webwinkel online staan.

Ik denk (hoop) al veel van de hier gevonden informatie toegepast te hebben en de reakties uit de directe omgeving zijn ook zeker positief, maar graag toch ook van jullie feedback in deze.

Doel van de webwinkel is om de rest van Europa aan de (hollandse) drop te krijgen ;-) Nobel streven toch? Maar uiteraard vooral ook voor de expats, emigranten, familie in het buitenland etc.
Gelukkig worden we ook in Nederland zelf gevonden.
Afijn, hier de link en ik zie jullie reakties graag tegemoet..

https://www.stardrop.nl
Heimwee naar Hollandse drop?
https://www.stardrop.nl

Re: Feedback Stardrop

2
Kleine quick scan:

• De site is te langzaam.
• De foto's op de homepage zijn misvormd (opgerekt in één richting).
• Waarom sterren in ruitjes op de achtergrond en geen drop?
• Er ontbreekt een straatnaam plus huisnummer bij de bedrijfsgegevens.
• De mailto-koppeling werkt niet omdat het e-mailadres ongeldig is.
• Schrijf niet alle rubrieken en categorieën in hoofdletters.
• Verzendkosten zijn onduidelijk.
• Prijzen vergelijken is lastig omdat je wisselende gewichten en eenheden door elkaar gebruikt.
• Waarom alleen VISA- en Mastercard-logo's? Geen iDEAL of PayPal?
• Bij "Veilige betaling" noem je alleen SSL maar nog steeds geen betaalmogelijkheden.
• In de winkelwagen opnieuw geen betaalmogelijkheden, maar een "Meld u aan, om de betalingsmethodes te kunnen zien".
• En nee, ik wil niet eerst een account openen als ik niet kan zien hoe ik kan betalen.

Verder denk ik, meer marketingstrategisch, dat je bent begonnen een weg te bewandelen die je beter niet in kunt gaan. Drop is drop. Een stroopwafel is geen drop. Straks komt er anders ook nog boerenkool bij. Met rookworst. En dan kan er eigenlijk ook nog wel een oranje Unox-muts bij... Focus.
StoreCore.io

Re: Feedback Stardrop

3
Het is in ieder geval een lekker product! :D

De foto die wordt weergegeven op de homepage lijkt uit verhouding. Let daar goed op, want dit bepaald met de eerste indruk van de webwinkel.

Het openen van pagina's op jouw website duurt erg lang. Zeker ook de homepage. Zo lang zelfs dat ik definitief zou afhaken als ik hier zou willen kopen.

Verder mis ik eigenlijk een boodschap/ argument waarom ik bij jou dien te kopen en niet gewoon drop mee zal nemen tijdens mijn volgende supermarkt bezoek.

Ik kan trouwens nergens verzendkosten vinden, als ik minder dan 50euro uit wil geven. Pas als ik iets bestel zie ik dat en is dat nog eens heel erg duur ook.
Venco drop uitdeel mix, 600gr.
Aantal 1
Totaal € 4,71
Er is 1 artikel in uw winkelwagen.
Totaal producten (incl. btw) € 4,71
Totale verzendkosten : € 6,10
btw € 0,62
Totaal (incl. btw) € 10,81
Wellicht ligt het aan mij, maar ik heb er een hekel aan om iets te bestellen, waarbij de verzendkosten hoger zijn dan die van het product zelf. Alleen als ik het echt nodig heb zal ik daar genoegen mee moeten nemen.


Ik zou er trouwens niet voor kiezen om de hele waslijst te vermelden onder mijn account. Een link naar een pagina met deze onderdelen zou er beter uitzien.

Verder mis ik een Over Ons pagina. Veel bezoekers hechten hier waarde aan.

De tagline onder je bericht mis ik trouwens op de site.

Succes met je webwinkel.
Plaats een Gratis backlink voor je webshop

Re: Feedback Stardrop

4
@Ward:
Wow, was een quick scan inderdaad, thx
langzaam... Ja ene keer wel, andere keer minder. Verkeerde host gekozen misschien?
betalingslogo's staan in de footer. Op de produktpagina stond inderdaad een verkeerde, die zojuist aangepast. (maar wel altijd zichtbaar dus)
Zal het op de pagina "veilige betaling" ook nog een keer vermelden.
Adresregel aangepast en emailkoppeling werkbaar gemaakt.
Sterretjes in de achtergrond... vond ik, zonder het te druk te maken, leuk passen bij de naam.
(dropjes zou het m.i. veel te druk/rommelig maken, en daarbij: welke dropjes kies je dan..)
Hoofdletters in/als het menu.. Zal kijken of ik dat in het CSS kan corrigeren, alhoewel het zo eigenlijk wel duidelijk overkomt, toch?
Verzendkosten heb ik ondertussen inzichtelijk per land, kan dat op de verzendingspagina wel met prijsvermelding maken inderdaad.
Heimwee naar Hollandse drop?
https://www.stardrop.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Feedback Stardrop

5
@WebwinkelMeerwaarde:

ook bedankt voor je reaktie.

Lekker product is het zeker, meeste die kijken krijgen dan ook zin in drop ja.

foto lijkt uit verhouding.. zal hem nog eens proberen aan te passen, ik dacht zelf dat het zo wel meeviel, maar dus niet blijkbaar.
Traagheid.. ik vrees dat ik toch eens contact met de host moet opnemen hierover, of er niet beter/anders te comprimeren valt.
Supermarkt.. Ja, voor de gangbare (kleinere) verpakkingen moet je dat zeker doen. Ik zal ergens toch maar iets vermelden als "grotere verpakkingen, kleinere prijzen" ;-)
Daarom is de doelgroep ook buitenland, daar kunnen ze het niet zo makkelijk meenemen uit de supermarkt. Idee kwam ook vanwege vrienden in Italie, die zweren bij "onze" drop.
Verzendkosten.. zoals net in de reaktie aan Ward al toegegeven: ga ik specificeren op de verzendingsinfopagina. Die lijken veel ja, vooral in verhouding met maar 1 product. Ik reken echter niets extra's bij de verzendkosten. En daarom doelgroep buitenland, maar ook binnen Nederland loont het als je paar kilo besteld (en datzelfde aan gewicht bij je supermarkt zou willen halen)
Over ons.. ga ik eens over nadenken inderdaad
Heimwee naar Hollandse drop?
https://www.stardrop.nl

Re: Feedback Stardrop *update*

8
Ondertussen alles opnieuw ingericht op een nieuwe server en meteen de aangegeven punten aangepast.
Kunnen jullie nog eens kijken of ik nog wat gemist heb of straalt het nu wel voldoende vertrouwen uit? Alvast bedankt.

aangepast:
snelheid (van 53/100 naar 87/100 bij Google)
foto's
menu: zelfde sierletters als logo gebruikt ipv hoofdletters
achtergrond: drop
verzending gedetaileerd gemaakt
betaling gedetaileerd gemaakt
over ons toegevoegd
faq toegevoegd
en nog wat kleine dingen.

Wat is wijsheid mbt de verzendkosten in deze? Artikelprijs wat verhogen en dan de verzendprijs wat verlagen? Ik reken nu eerlijk 1 op 1 de prijs door namelijk en houd het artikel goedkoop.
en dan voor alles of alleen Nederland?

Ik hoor graag van jullie.
Heimwee naar Hollandse drop?
https://www.stardrop.nl

Re: Feedback Stardrop

12
frafra schreef:Zoeken mensen in het buitenland niet op licorice i.p.v. drop?
Ik vind deze zin zo vreemd:
The online Shop for (Dutch) Drop
Ja en op liquirizia bijvoorbeeld. Vandaar de .eu en .it delen. Engels en Italiaans dus.

Die zin is een slogan in het logo, een rijm. Ik wil daar geen 3 talen onder elkaar zetten, vandaar deze vorm. En "drop" kennen de liefhebbers ondertussen echt wel.
Dutch tussen haakjes omdat de puristen anders aangeven dat Haribo niet Dutch is ;-)
Heimwee naar Hollandse drop?
https://www.stardrop.nl