Re: Feedback waterdicht hoesje

2
• Geen SSL-certificaat.
• Een e-mailadres bij Gmail.
• Onderwaterhoesje B.V. bestaat helemaal niet.
• KvK-nummer is geleend van Sieraad & Zo.
• Btw-nummer is incompleet en daardoor ongeldig.
• De algemene voorwaarden houden op bij het kopje van Artikel 16 Klachtenregeling.

Mij ben je dan allang kwijt, maar de aanhouder staat nog meer te wachten...

• Betalen kan alleen met overschrijving of iDEAL.

• De vaste verzendkosten bedrag altijd € 2, maar je moet die desalniettemin laten berekenen aan de hand van je provincie.

• De btw-berekening op je oude site deugt niet (€ 21.60 exclusief btw is € 21.95 inclusief btw), dus heb je kennelijk besloten op de nieuwe helemaal geen btw meer te tonen.

Misschien verstandig om éérst de webwinkel af te bouwen en daarna pas om feedback te vragen, niet omgekeerd.
StoreCore.io

Re: Feedback waterdicht hoesje

4
Ward schreef:• Geen SSL-certificaat.
• Een e-mailadres bij Gmail.
• Onderwaterhoesje B.V. bestaat helemaal niet.
• KvK-nummer is geleend van Sieraad & Zo.
• Btw-nummer is incompleet en daardoor ongeldig.
• De algemene voorwaarden houden op bij het kopje van Artikel 16 Klachtenregeling.

Mij ben je dan allang kwijt, maar de aanhouder staat nog meer te wachten...

• Betalen kan alleen met overschrijving of iDEAL.

• De vaste verzendkosten bedrag altijd € 2, maar je moet die desalniettemin laten berekenen aan de hand van je provincie.

• De btw-berekening op je oude site deugt niet (€ 21.60 exclusief btw is € 21.95 inclusief btw), dus heb je kennelijk besloten op de nieuwe helemaal geen btw meer te tonen.

Misschien verstandig om éérst de webwinkel af te bouwen en daarna pas om feedback te vragen, niet omgekeerd.
Hier moest ik toch wel een beetje om lachen:).
Topic poster laat ook niks meer van zich horen..
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.