Webshop huren tegen %

1
Hallo,

Ik heb een webshop opgezet met dropshipleverancier. De website is nog geen 2 weken online en zeer gebruiksvriendelijk.


Wat?

/Alle producten staan al op de site
/cms is wp en woocommerce
/je hebt 20% marge op de producten
/voor belgische markt
/maandelijks opzegbaar.

Je hoeft dus maw niets meer te doen behalve marketing en artikels schrijven voor op de blog.



Hoe huren?

Stel dat je 1000euro omzet hebt waarvan de marge 20% is. Dan heb je 200euro.
Ik neem op dit bedrag 20%...dus 40euro.

Ofwel huren tegen vast bedrag per maand.

Bij interesse drop me hier een pm en we komen tot een overeenkomst.

Bedankt

Re: Webshop huren tegen %

3
tegen die 20% is het wel te doen!
Je doet niets aan marketing en het blog en als er een verkoop is heb je lekker 80%. Dat is meer met nietsdoen dan de eigenaar van de shop met niets doen verdient..... 8)
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Webshop huren tegen %

5
taxidriver schreef:Ofwel huren tegen vast bedrag per maand.
Wat is het vaste huurbedrag per maand?

Welke kosten neemt de verhuurder van de winkel daarbij allemaal voor zijn rekening? Denk aan hosting, domeinnaam, SSL-certificaat op naar van de huurder, service-abonnementen, enzovoort.
StoreCore.io

Re: Webshop huren tegen %

6
Het is de bedoeling een overeenkomst te bereiken. Daarom dat ik zeg om een PM te sturen.
Wat is een lege website dan waard (ben compleet nieuw op webwinkeltransfer gerelateerde dingen)?

Thanks

Re: Webshop huren tegen %

7
taxidriver schreef:Wat is een lege website dan waard (ben compleet nieuw op webwinkeltransfer gerelateerde dingen)?
Een lege website is inderdaad niets waard.
Maar een gevulde website die niets verkoopt, is ook niets waard.

Wat ben je aan het doen?

Omdat ze (juist) hier op dit forum rondhangen, zal ik wijselijk niets onaardigs zeggen over types die op zo'n manier op een verloren regenachtige zaterdagmiddag wat bijverdienen. Maar concreet kunnen we het zo samenvatten: je kunt het ding voor hooguit € 250 integraal verkopen aan een toevallige passant, meer is het meestal niet waard.

De favoriete stek voor het slijten van deze meuk is Sitedeals.

Re: Webshop huren tegen %

8
Het is een nichewebsite omtrent een onderwerp waar naar mijn mening sommige mensen meer geschikt voor zijn...Een blog vullen omtrent een onderwerp waar je eigenlijk niets van weet voelt onnatuurlijk aan.

Re: Webshop huren tegen %

9
taxidriver schreef:Het is een nichewebsite omtrent een onderwerp waar naar mijn mening sommige mensen meer geschikt voor zijn...Een blog vullen omtrent een onderwerp waar je eigenlijk niets van weet voelt onnatuurlijk aan.
Als je er weinig of niets van weet, vraag ik mij af: wáárom begin je er dan een webwinkel voor?

Dat is, volgens mij, een structureel probleem bij dropshipping: men heeft wel een leverancier, maar moet er nog een geschikte doelgroep bij zoeken of bij verzinnen.

Dat is de verkeerde volgorde: problemen zoeken bij een oplossing.
Je moet juist oplossingen van problemen aanbieden.
StoreCore.io