Voorstellen BLOQQ

1
Goedemiddag,

Als nieuwe verlichtingsleverancier in de Benelux met 2 vestigingen en daarbij een webshop vind ik het interessant om ervaringen te delen en hier zelf ook het nodige te kunnen opsteken.

Ons bedrijf biedt veel maatwerk aan en proberen hier online een beleving aan mee te geven.
Een voorbeeld hiervan is:
http://www.bloqq.nl/verlichting/hanglam ... oni-bloqq/

Naast het maatwerk dat wij bieden, bieden wij ook een assortiment dat wij op voorraad houden om aan de vraag naar Dropshipment te kunnen voldoen.

Dit lijkt ons een leuk platform om de markt te volgen en ervaringen te delen.

Groet, Koen

Re: Voorstellen BLOQQ

3
Welkom,

Mooie en nette website. Bijzondere producten.

De pictogrammen bovenin komen bij mij niet helemaal mooi uit. Ook viel op dat het blog al een tijd niet meer wordt gebruikt.

Mocht je meer feedback willen op de webwinkel, is het wellicht handig een topic te openen in het Feedback forum.

Succes met de webwinkel en welkom op het forum.
Plaats een Gratis backlink voor je webshop
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Voorstellen BLOQQ

5
Webshop ziet er netjes uit! De knoppen op de beginpagina (Lampen, Klokken, Cadeaus, Lampenkap op maat) werken niet.

Overigens is je 404 pagina ook in het Engels, ik zou daar iets gebruiksvriendelijkers neerzetten.

Re: Voorstellen BLOQQ

6
Klaas Koopman schreef:Beste Koen,

Welkom op het Webwinkel Forum! Heb even vluchtig gekeken door jullie categorie vloerlampen, moet zeggen dat ik toch wel gecharmeerd ben van deze: http://www.bloqq.nl/verlichting/vloerla ... rt-140-cm/.

Succes met de webshop, als er vragen zijn, schroom niet om ze te stellen!
Goedemorgen Klaas Koopman,

Bedankt voor de complimenten.
Ik lever u de lamp uiteraard graag :)

groeten
Koen

Re: Voorstellen BLOQQ

7
WebwinkelMeerwaarde schreef:Welkom,

Mooie en nette website. Bijzondere producten.

De pictogrammen bovenin komen bij mij niet helemaal mooi uit. Ook viel op dat het blog al een tijd niet meer wordt gebruikt.

Mocht je meer feedback willen op de webwinkel, is het wellicht handig een topic te openen in het Feedback forum.

Succes met de webwinkel en welkom op het forum.
Goedemorgen,

Bedankt voor de feedback.
Dit is bij ons bekend, we hebben wat probleempjes met de HTML.
Onze web bouwer is bezig dit structureel op te lossen.
Het Bloq moet binnenkort weer meer gebruikt gaan worden.
Onze webshop is erg nieuw en onze prioriteit ligt nu bij het vullen.
Het blog moet er voor gaan zorgen dat mensen die op zoek zijn naar informatie over verlichting geholpen kunnen worden.
Bedankt voor de tip!

Re: Voorstellen BLOQQ

8
henk-k schreef:Webshop ziet er netjes uit! De knoppen op de beginpagina (Lampen, Klokken, Cadeaus, Lampenkap op maat) werken niet.

Overigens is je 404 pagina ook in het Engels, ik zou daar iets gebruiksvriendelijkers neerzetten.
Goedemiddag Henk,
Bedankt voor de melding.
We hebben wat html probleemjes waar we naar aan het kijken zijn.
groet Koen