Even voorstellen, de man achter Merisana.nl

1
Hallo,

Na al een half jaar veel gelezen te hebben en dankbaar gebruik gemaakt te hebben van de vele info op het forum wil ik me even voorstellen.

Heet dus Maurice, werk bij de overheid in de ICT (op werkplekken gericht, niet op sites ed)

Ik reis veel en heb altijd met de gedachte gelopen om te kijken hoe ik dit beroepsmatig zou kunnen aanpakken, met bv online verkoop waarbij je zelf dus niet fysiek aanwezig hoeft te zijn in Nederland (als je je fulfillment goed geregeld hebt).

Om nu het principe van ondernemen, importeren, site bouwen en alles wat hier bij komt kijken onder de knie te krijgen ben ik met de site Merisana.nl begonnen, eigenlijk alles zelf gedaan met hier en daar wat hulp.

Merk dat met vallen en opstaan het wel een uitdaging is om alles goed aan te pakken, en om de site eenvoudig en intuïtief te houden.

Ben nog bezig met voornamelijk aan de achterkant verschillende dingen in te regelen en zal tzt om feedback vragen :)

De site is gebouwd met Wordpress, met Slupy als theme.

Groeten Maurice
https://www.merisana.nl - Gifts from all over the world.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.