Even voorstellen

1
Dag allemaal,

Mijn naam is Mark, ik ben 43 jaar en sta op het punt een webwinkel te beginnen. Ik heb hier al een tijdje aan gedacht en ben nu bezig informatie te verzamelen. Ik heb enige ervaring met design. Beginnen wil ik vanuit huis zodat ik niet de kosten heb van een opslag. Mijn produkt, wat ik nog niet gekozen heb moet dus niet te veel ruimte innemen. En ik moet het vooral leuk vinden om het te verkopen.

Ik zal regelmatig vragen stellen en waar mogelijk zelf wat vragen beantwoorden van anderen. Ik hoop op een leerzame tijd :)

Alvast bedankt voor jullie bijdragen!
Met vriendelijke groet,
Mark

Re: Even voorstellen

2
Veel succes met het voorbereiden en het opstellen van een goed ondernemingsplan. Ben je al begonnen met een ondernemingsplan?

Je geeft aan dat je graag iets verkoopt wat je zelf leuk vind. Een goed uitgangspunt, aangezien jij straks alles moet weten, over dat type product, wat er te weten valt. Op die manier kan je wellicht een marktaandeel verwerven. Dan wordt je een expert binnen een niche markt.

Ga uit van je eigen kwaliteiten, ervaring en productkennis.

Onlangs schreef ik trouwens een artikel over het starten van een webwinkel en de voorbereiding. Wellicht interessant voor jou. Ik mag volgens mij geen directe link plaatsen, maar je vind het op mijn site.
Plaats een Gratis backlink voor je webshop