Feedback doopsuiker webshop

1
Hallo iedereen,

als recent opgestarte webshop ben ik op zoek naar reacties en feedback...
Kom jij even langs en vertel je me wat je ervan vond?

http://www.suikeratelier.be

Je mag gerust eerlijk zijn! Zowel positieve als negatieve reacties kunnen me helpen. ;-)
Ik heb meer kijkers dan kopers over de vloer en wil dit graag veranderen.

Alvast bedankt!
Kelly

Re: Feedback doopsuiker webshop

2
Allereerst welkom op het forum.

Ik moest even opzoeken wat precies doopsuiker is, ik kende dat niet.

Wat mij in ieder geval direct opvalt is de matige kwaliteit van de grote afbeelding. Het midden valt mee, maar aan weerskanten zijn de teksten vaag geworden.

Waarom staat er "dag van de webshop"?
(edit: is dat de reden van de actie?)

Persoonlijk vind ik het lettertype dat je gekozen hebt wel geschikt voor de menu's en accenten, maar minder voor langere teksten.

Veel succes met jouw webwinkel.
Plaats een Gratis backlink voor je webshop

Re: Feedback doopsuiker webshop

4
Hallo WebwinkelMeerwaarde en ikfixhetvoorje,

alvast bedankt voor jullie reacties!

Dag vd webshop is een beetje te vergelijken met 'Dag van de klant' die er is voor winkels... Dag van de webshop is er voor de webshops... Vandaar mijn actie naar aanleiding van dag van de webshop. De foto die wazig is, is dus ook een tijdelijke foto zolang de actie loopt. Ik zal het zeker eens bekijken om deze scherper te krijgen.

De opmerking van beiden over het lettertype kan ik inderdaad wel begrijpen. Ik heb dit dan ook aangepast. Het is toch wel belangrijk dat de teksten goed leesbaar zijn.

De tip van interne links neem ik zeker ook mee.

Hartelijk bedankt voor jullie eerlijke reacties!

Groeten,
Kelly
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.