Google Shopping in CCV shop.

1
Ik heb vandaag een gesprek gehad met "mijn" SEO expert.
Hij adviseert mij om google shopping te gaan gebruiken.
Echter kan dat niet via mijn ccv shop volgens hun.
Zij bieden mij een maatwerk website aan waar dit wel in kan.
Alleen kost me dat 5k :?

Re: Google Shopping in CCV shop.

3
ccv shop heeft zelfs in de gratis versie een Exportfeeds, dus lijkt me geen probleem.

Waarom heeft een SEO expert het over google shopping? Heeft niets met seo te maken. Waarschijnlijk alleen met die andere website bouwen door hun!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Google Shopping in CCV shop.

5
PaulG schreef:Waarom heeft een SEO expert het over google shopping? Heeft niets met seo te maken. Waarschijnlijk alleen met die andere website bouwen door hun!
Ik ben 3 maanden geleden met dit bedrijf in zee gegaan en inmiddels bijna 1000 euro lichter.
Ze doen Adwords voor me.
Sindsdien loopt mijn mijn omzet drastisch terug.
Nu zeggen ze dat ik Google Shopping moet gaan gebruiken omdat daar veel winst valt te halen.

Als er iemand is die even naar mijn Adwords wil kijken zou ik dat heel erg op prijs stellen.
Bijna alle campagnes hebben ze uit gezet om zich op 1 te kunnen concentreren.
Ik weet het ook niet meer.
Ik heb het gevoel dat mijn bedrijf die vanaf 2004 draait om zeep wordt geholpen.

Re: Google Shopping in CCV shop.

6
De eerste maanden is adwords niet bepaald winstgevend in de meeste gevallen. Ik betaal (inclusief beheer) zo'n 1900 euro per maand, we gaan inmiddels de vierde maand in en afgelopen maand was de omzet daaruit noemenswaardig, maar niet bijzonder winstgevend. Er zit wel een stijgende lijn in gelukkig.