Leuk om er bij te zijn!

1
Hallo leden en bezoekers van Webwinkelforum.nl

Begin oktober dit jaar heb ik de cursus webwinkel starten afgerond via NHA met een 9.8 als eindcijfer. jeej ! :D
De reden dat ik graag een webwinkel wil starten is zodat ik meer vanuit huis kan werken en de vrijheid heb om mijn eigen tijden in te delen. Ik heb 2 kinderen een zoon van 4 jaar en een dochter van 10 maanden.

Zo hebben jullie een beetje een idee wie ik ben en waarom ik hier ben.

Na het afronden van deze cursus ben ik vol enthousiasme een webwinkel gaan maken voor cadeaus en gadgets. shop89.nl . Ik heb deze gemaakt met behulp SEOshop en GIMP.
Ik heb geen eigen voorraad door gebruik te maken van drop shipping. Ik vind het erg leuk om met de webwinkel bezig te zijn en leer elke dag weer nieuwe dingen. Ik heb ook erg veel aan dit forum al is het soms wel lang en goed zoeken voordat je een antwoord hebt gevonden.

Ik zou het leuk vinden als jullie een kijkje willen nemen in mijn webwinkel. En tips en feedback zijn van harte welkom (kan niet kritisch genoeg!) Ik weet dat de webwinkel nog verre van perfect is maar ik heb er nu al wel heel veel plezier van! en al 3 orders!! :D

Leuk om er bij te zijn !
http://www.shop89.nl - cadeaus en gadgets voor iedereen

Re: Leuk om er bij te zijn!

3
libertes schreef:Welkom, leuk dat je hier actief bent. Mag ik vragen wat de inhoud van de cursus precies was? En wat is naar jouw idee het belangrijkste dat je hebt opgestoken?
Natuurlijk mag jij dat vragen.
De cursus bestaat uit de volgende lessen:

1. zaken doen via internet
2. redenen om een webwinkel te starten
3. het opzetten van een webwinkel
4. webwinkel software I & II
5. inrichten en beheren van een webwinkel I & II
6. communicatie en informatie
7. promotie en marketing I & II
8. werken met Logivert 6
9. werken met zencart
10. ondernemen

Ik moet zeggen dat ik de cursus inhoudelijk niet zo heel bijzonder vind. Maar het heeft me wel geholpen om een duidelijk en overzichtelijk beeld te krijgen van wat er allemaal bij komt kijken.
http://www.shop89.nl - cadeaus en gadgets voor iedereen
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.