gewichthefschoenen tips gevraagd

1
Hallo allemaal,
Ik ben sinds kort begonnen met een webwinkel voor gewichthefschoenen. Ik ben de enige die dit merk verkoopt in nederland. Mijn doelgroep zijn dus gewichtheffers en mensen die aan fitness/bodybuilding doen. ik heb 2 atleten die op instagram promoten, dus erg specifieke promotie... Verder geen adwords, ben ik ook niet van plan...
Ik heb een andere websitenaam gekozen dan mijn bedrijfsnaam omdat anders de url wel erg lang werd (kamiel's gewichthefschoenen)
http://www.weightliftingshoes.nl
Ik hoor heel erg graag jullie feedback en tips.

Re: gewichthefschoenen tips gevraagd

2
Welkom op het forum. Op dit moment heb ik alleen de telefoon ter beschikking maar ik zal morgen zeker een kijkje nemen en wat feedback geven.

Op de telefoon ziet het er overigens goed uit. Alleen wel heel veel tekst.

Bijzonder product trouwens.


Veel succes



Ps
Hoe kom je aan die ene Review? Het is wel een heel uitgebreid verhaal, dat gevoelsmatig net even teveel punten benoemd.
Plaats een Gratis backlink voor je webshop

Re: gewichthefschoenen tips gevraagd

4
Hier wat opmerkingen:

Waarom kies je ervoor om de webwinkel apart te houden? Als je geen echte site maakt, vraag ik mij af of dit wel een meerwaarde is. Vervolgens benoem je ook nog eens de heren en damesshop apart... Dit terwijl er maar twee producten aanwezig zijn bij dames...

Ik zou de voorpagina in ieder geval aanpassen:
De voordelen staan nu in hetzelfde lettertype en grootte als de rest. Dit zou ik juist benadrukken.

De populaire producten zou ik omhoog doen, de tekst omlaag.


De opmerking powered by... zou ik verwijderen. Dit geeft een onprofessionele indruk.


Er mist een Over Ons pagina.

Op de pagina over verzenden, is de tekst voor België niet juist geplaatst
Plaats een Gratis backlink voor je webshop
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: gewichthefschoenen tips gevraagd

7
robibinho schreef:Leuk om te zien dat je als eerste dit merk in Nederland bent gaan verkopen. Wil je vooral tips over de lay-out of ook met betrekking tot de optimalisatie voor je website?
Bedankt voor je reactie. Ik zou het liefste tips willen met betrekking tot de optimalisatie van de webwinkel, met name over de homepage ben ik nog niet tevreden.

Re: gewichthefschoenen tips gevraagd

9
WebwinkelMeerwaarde schreef:Goed om te zien dat je al bezig bent geweest om een aantal verbeterpunten direct te realiseren.

waarom is "E-mail" zwart, terwijl alle andere tekst wit is? (bij nieuwsbrief aanmelding)
Dankjewel allemaal, heb aangepast wat ik aan kon passen. Zo kan ik onderaan de pagina 'powered by shoppagina' niet aanpassen.

Iemand nog tips voor de homepage?

Re: gewichthefschoenen tips gevraagd

10
Ik zou de homepage wat uitgebreider maken met producten. Ik zie er nu maar 2 staan.

- Beste verkocht
- Aandacht voor een product
- actie bijvoorbeeld

De site is verder nog erg wit en zwart. Iets meer kleur zou is wel welkom. maar dat is misschien smaak.
http://www.custorate.nl Gratis klantbeoordeling systeem

Re: gewichthefschoenen tips gevraagd

11
Goed dat je veel aanpassingen al gedaan hebt. Je kunt zeker nog winst halen voor je homepage. Heb je voor jezelf al bedacht op welke zoekwoorden jij je primair wilt focussen? 
Je kunt voor nu eerst de Title Tag, Meta Tag en Meta description aanpassen. Zorg dat de tekst op je homepage en categorie pagina's hier ook op aansluiten. Gebruik je blog om dit nog meer te benadrukken zodat alle teksten op je site je zoekwoorden ondersteunen. 
Ga voor vrijblijvend optimalisatie advies naar https://www.brandmerck.nl/