Landelijk dekkend Same Day delivery-netwerk

1
Goedemiddag iedereen,

We hebben vandaag landelijk Same Day Delivery uitgerold in samenwerking met Fadello. Hiermee kan je dus als kleine of middelgrote retailer, dezelfde service aanbieden als de grootste webwinkels van Nederland.

Het werkt als volgt, je meld de zending voor 13:00 voor bij SendCloud. Wij sturen op dit moment een signaal naar Fadello, vervolgens komt Fadello tussen 13:00 en 16:00 en wordt de zending tussen 18:00 en 22:00 afgeleverd. Zelfs op zaterdag & zondag kan je dit aanbieden.

Fadello biedt live tracking via GPS om de zending te volgen. Ik vroeg me af wat jullie hiervan vinden en of er geïnteresseerden zijn om mee draaien in de pilot (tegen een extra goedkoop tarief)?

Meer informatie op: https://www.sendcloud.nl/same-day-delivery

Met vriendelijke groet,

Rob van den Heuvel
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Landelijk dekkend Same Day delivery-netwerk

6
SendCloud schreef:Het tarief is 12 euro per zending. Dat is inclusief pick up van de zendingen. Ben benieuwd wat jullie ervan denken.
Rob
En daarvoor wordt het opgehaald en afgeleverd overal in Nederland?
Ophalen in maastricht, afleveren in groningen?

Wat als ik meerdere pakketten samen heb?

Re: Landelijk dekkend Same Day delivery-netwerk

7
Daar wordt inderdaad voor opgehaald + afgeleverd in heel Nederland (behalve de Waddeneilanden). Het pilot tarief wil ik liever niet posten (wordt je achteraf altijd mee geconfronteerd (het ligt er inderdaad iets onder :)

Het is een tarief per collo, dus voor ieder extra pakket betaal je dus de 12 euro.

Rob
Dé slimme verzendservice voor online retailers, verzend gemakkelijker en goedkoper met PostNL, DHL & Same Day Delivery.