Re: [TrekkerLand.nl] Jullie feedback wordt gewaardeerd

3
Welkom op het forum.

Hierbij wat opmerkingen mbt jouw webwinkel.

Het valt op dat de afbeeldingen op de homepage niet van goede kwaliteit zijn. Met name de tekst komt behoorlijk pixelig over.

Om eerlijk te zijn oogt de site wat saai. Ik neem aan dat je je richt op kinderen en ouders van kinderen? Het spreekt nu niet erg aan. Maar het is wel een "clean" ontwerp.


Hoeveel bestellingen heb jij per dag?
Ik vraag dit omdat het mij opvalt dat er over een korte tijd veel recensies beschikbaar zijn. Motiveer je mensen extra om een reactie achter te laten?
Plaats een Gratis backlink voor je webshop

Re: [TrekkerLand.nl] Jullie feedback wordt gewaardeerd

4
Het is een leuke markt waar je denk ik nog veel meer uit kunt halen. Je webshop laat niet meteen het onderwerp zien zoals hierboven ook al aangegeven.

Je kunt het speelse inrichten en zorg voor scherpe foto's. Ik mis ook een duidelijk structuur voor de site zowel op de homepage als de sitestructuur zelf.

Op internet staat heel veel tips waar je nog mee aan de slag kunt. Heb je zelf al je duidelijke zoekwoorden bepaald waar jij je primair op wilt richten?
Ga voor vrijblijvend optimalisatie advies naar https://www.brandmerck.nl/
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [TrekkerLand.nl] Jullie feedback wordt gewaardeerd

5
Dank voor alle feedback!

De cleane outlook is met opzet voor gekozen. Misschien dat wij meer met de banners kunnen doen waardoor de website speelser oogt.

Het speelgoed is allemaal zeer realistisch dus de verwarring kan ik begrijpen mbt de afbeeldingen;).

@webwinkelmeerwaarde: Mag ik vragen met wat voor device je de website benaderd hebt. De laatste tijd krijg ik hier namelijk meer opmerkingen over. Ik heb hier zelf op de laptop, smartphone (Nexus5) en tablet (Galaxy tab 10.4) geen last van. Om antwoord te geven op jouw vragen gaat het deze periode om steeds meer orders ivm sinterklaas. Wij mailen onze klanten na 7 dagen met het verzoek om een recensie te schrijven voor de site. Verder probeer ik alle klanten zo persoonlijk mogelijk te benaderen.

@Robibinho: De structuur is een interessante tip. Hoe zou jij dit doen. Wij hebben in deze express gekozen om de merken te gebruiken in de navigatie.

Nogmaals dank voor de reacties.
Voor mooie miniaturen en speelgoed van hoge kwaliteit: http://www.trekkerland.nl