[cafedujour.nl] Koffiewinkel feedback

1
Sinds enkele weken heb ik een koffiewinkel gelanceerd, ik studeer nog dus het is grotendeels een hobbymatig project met het idee dat ik er in de toekomst een salaris mee kan gaan verdienen.

Ik heb al veel aan optimalisatie gedaan om de conversie te verhogen naar aanleiding van tips van collega's en vrienden;

- Navigatie verduidelijkt
- Kleurenschema's aantrekkelijker gemaakt
- Contactgegevens op elke pagina en benadrukt op productpagina's
- Verzendkosten vanaf 50 euro & op pakketten gratis, anders verlaagd van 4,95 naar 3,95.
- Producten met gratis verzending benadrukt.
- Verzendtijden duidelijk aangegeven op de productpagina.

Op alle producten die ik op voorraad heb en waarvoor ik een 24-uurs levering kan aanbieden heb ik adwords campagnes opgezet.

De kosten voor achterafbetalen zijn aan de hoge kant, deze worden t.z.t. verlaagd.

Ik zou het leuk vinden om nog tips en tricks van jullie te leren :-)

https://cafedujour.nl
Volup Online Retail - Ontzorgt de online verkoop van kleine winkeliers

Re: Koffiewinkel feedback

2
leuke opzet, lekkere producten :D

Er zijn veel afbeeldingen aanwezig op de homepage, die allemaal om aandacht vragen. Dit leidt af van het eigenlijke doel.

Op de site wissel je de aanspreekvorm af tussen "u" en "jij"
Elke bezoeker zien we als één van onze vrienden. Contact met ons opnemen kan daarom altijd, net zoals je altijd contact kunt opnemen met je vrienden. Wij doen niet aan kleine lettertjes of verborgen kosten, je gaat je vrienden immers ook niet om extra geld vragen als je een rondje haalt in de kroeg ;-).

Bij vragen of opmerkingen horen we dat graag van u!
Vrienden spreek je meestal niet aan met u


Bij de producten staat telkens:
Dit product bevat in totaal gram koffie.
Hoeveel gram? :D

Veel succes met jouw webwinkel.
Plaats een Gratis backlink voor je webshop

Re: Koffiewinkel feedback

3
WebwinkelMeerwaarde schreef:leuke opzet, lekkere producten :D