[cafedujour.nl] Koffiewinkel feedback

1
Sinds enkele weken heb ik een koffiewinkel gelanceerd, ik studeer nog dus het is grotendeels een hobbymatig project met het idee dat ik er in de toekomst een salaris mee kan gaan verdienen.

Ik heb al veel aan optimalisatie gedaan om de conversie te verhogen naar aanleiding van tips van collega's en vrienden;

- Navigatie verduidelijkt
- Kleurenschema's aantrekkelijker gemaakt
- Contactgegevens op elke pagina en benadrukt op productpagina's
- Verzendkosten vanaf 50 euro & op pakketten gratis, anders verlaagd van 4,95 naar 3,95.
- Producten met gratis verzending benadrukt.
- Verzendtijden duidelijk aangegeven op de productpagina.

Op alle producten die ik op voorraad heb en waarvoor ik een 24-uurs levering kan aanbieden heb ik adwords campagnes opgezet.

De kosten voor achterafbetalen zijn aan de hoge kant, deze worden t.z.t. verlaagd.

Ik zou het leuk vinden om nog tips en tricks van jullie te leren :-)

https://cafedujour.nl
Volup Online Retail - Ontzorgt de online verkoop van kleine winkeliers

Re: Koffiewinkel feedback

2
leuke opzet, lekkere producten :D

Er zijn veel afbeeldingen aanwezig op de homepage, die allemaal om aandacht vragen. Dit leidt af van het eigenlijke doel.

Op de site wissel je de aanspreekvorm af tussen "u" en "jij"
Elke bezoeker zien we als één van onze vrienden. Contact met ons opnemen kan daarom altijd, net zoals je altijd contact kunt opnemen met je vrienden. Wij doen niet aan kleine lettertjes of verborgen kosten, je gaat je vrienden immers ook niet om extra geld vragen als je een rondje haalt in de kroeg ;-).

Bij vragen of opmerkingen horen we dat graag van u!
Vrienden spreek je meestal niet aan met u


Bij de producten staat telkens:
Dit product bevat in totaal gram koffie.
Hoeveel gram? :D

Veel succes met jouw webwinkel.
Plaats een Gratis backlink voor je webshop

Re: Koffiewinkel feedback

3
WebwinkelMeerwaarde schreef:leuke opzet, lekkere producten :D

Er zijn veel afbeeldingen aanwezig op de homepage, die allemaal om aandacht vragen. Dit leidt af van het eigenlijke doel.

Op de site wissel je de aanspreekvorm af tussen "u" en "jij"
Ik heb het op die pagina gelijk aangepast, zal zometeen alle pagina's eens even door lopen.

Dat totaal aantal grammen moet ik even gaan aanpassen bij de producten, ik heb het pas net geïmplementeerd maar zo te zien ben ik het nog vergeten bij een aantal producten.

De afbeeldingen ga ik eens goed over denken, want het zorgt ook voor een langere laadtijd.

Bedankt voor je nuttige feedback tot dusverre :)
Volup Online Retail - Ontzorgt de online verkoop van kleine winkeliers
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Koffiewinkel feedback

5
WebwinkelMeerwaarde schreef:Ik zie dat ik een linkje naar de speedtest ben vergeten te plaatsen:

https://developers.google.com/speed/pag ... ab=desktop

daar valt inderdaad nog wel wat te halen...
Yes bedankt, op de homepage vooral op de afbeeldingen.

Verder op elke pagina het aantal javascripts dat ik gebruik. Heb al geëxperimenteerd met het verkleinen daarvan maar loop nog te veel tegen foutjes aan zoals niet werkende ajax formulieren. Het terugdringen daarvan heeft voor de snelheid meer prioriteit dan de homepage tot nu omdat het merendeel van de bezoekers nooit op de homepage terecht komt. Wellicht dat ik nog wat winst kan halen door ze synchroon te laden over meerdere domeinen.

Ik ben nu vooral benieuwd of de productpagina's duidelijk zijn.
Volup Online Retail - Ontzorgt de online verkoop van kleine winkeliers

Re: Koffiewinkel feedback

7
WebwinkelMeerwaarde schreef:Waarom de prijzen in rood vermelden? Of is het oranje? In ieder geval kan dat (onbewust) als negatief worden ervaren.

nog eentje dan...

https://..

bestaat niet/ is leeg.
Bedankt! Ik heb de prijs groen gemaakt. Oploskoffie heb ik (nog) niet op voorraad, ik heb hem in ieder geval even uit het menu weg gehaald.
Volup Online Retail - Ontzorgt de online verkoop van kleine winkeliers

Re: Koffiewinkel feedback

9
Op de homepage zie ik 7 pakken koffie.
Maar welke moet ik nu kiezen? De plaatsjes zijn zo klein dat ik al geen duidelijke keuze kan maken.

Ook het kopje "bekijk meer voordeeldozen" is erg moeilijk te lezen .
http://www.custorate.nl Gratis klantbeoordeling systeem