Korting invoerbalk in Magento

1
hallo allemaal ik heb een magento webshop en ik wil graag een korting coupon aan toevoegen zo dat mensen aan het einde van hun bestelling een kortingscode kunnen invullen ik heb het al geprobeerd via magento maar dat werkt niet moet het messchien via (FTP)? ik moet dus een invoerbalk op mijn website zien te krijgen waar ze hun code kunnen invoeren en veel mensen hebben het geprobeerd om het via magento te doen maar het werkt niet kan iemand mij helpen

Re: korting invoerbalk

2
Als het goed is zit dit reeds in je magento, dit is namelijk een standaard functionaliteit van magento.

Via shopping cart price rules kan je een coupon aanmaken. Vervolgens kunnen je klanten die invoeren in het coupon veld bij het afrekenen, en dan wordt de korting berekend.

Re: Korting invoerbalk in Magento

3
dank je voor je snelle reactie maar is het mogelijk dat die niet werkt via magento of dat het toch via ftp moet of kan dat niet en moet die gewoon werken dus magento zet er dan ook automatisch een invoerbalk in
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.