AANGEBODEN: 2 WEBSHOPS 1 BACK-END

1
AANGEBODEN: 2 WEBSHOPS 1 BACK-END

Ter overname:
2 webshops inclusief voorraad bestaat al 5 jaar constante omzet

Beschrijving:

Er zijn 2 webshops die beheerd worden vanuit 1 back-end. De ene webshop verkoopt echte leren kwalitatieve babyslofjes van de bekende Nederlandse merken. De andere webshop verkoopt leuke regenlaarsjes. Allebei de shops zijn te beheren vanuit 1 back-end.
De webshops bestaan al bijna 5 jaar en dat is ook weer goed voor google. De omzet is vrij constant.

Reden verkoop:

Naast de webshop heb ik nog een fulltime baan waar ik andere werktijden heb gekregen, ook heb ik nog 2 jonge opgroeiende kinderen. Omdat ik altijd alles met 100% kwaliteit wil uitvoeren, heb ik daar wel tijd voor nodig. Dit alles is soms lastig te combineren met elkaar, vandaar de verkoop van de webshop.
Het klinkt heel cliche, maar het is een webshop voor erbij, en daar heb ik nu geen tijd meer voor.

Er is nog meer uit te halen dan er nu uitgehaald wordt. Er zijn nog diverse uitbreidingsmogelijkheden waaronder assortiment uit het buitenland. (ik kan een aantal merken op papier zetten waar ik al contact mee heb gehad). Hierdoor kun je tot de grootste aanbieder van Nederland en België behoren!

Ik zoek dus een serieuze kandidaat die het stokje wil overnemen van mij en de webshop met dezelfde motivatie wil beheren en eventueel verder wil uitbreiden.

Voor verdere info graag reageren via de mail.
Ik zal dan zoveel mogelijk uw vragen proberen te beantwoorden.