Re: Bemiddelingsbijdragen Bol.com veranderen 1 januari 2016

2
Ik moet zeggen dat ik een aantal reacties onder dat bericht best opmerkelijk vindt:
De prijzen die er gerekend worden voor batterijen voor camera’s en camrecorders zijn veel te hoog
vorig jaar voor ongeveer 12000 euro verkocht via Bol.com en 674,- euro verlies gemaakt

Dus als de prijzen niet omlaag gaan dan stoppen wij er mee 8% lijkt mij een redelijke vergoeding
Juist nu zijn wij bezig om onze verkopen veelal via Bol.com te laten verlopen omdat dit veel voordelen biedt voor ons, maar ook zeker voor Bol.com. Ik heb juist verwacht van bol.com om de middenstand te helpen door geen verhoging door te voeren of een verlaging bij bepaalde omzetten.
Het enige wat in mij opkomt bij beide is: "Waarom?"

Re: Bemiddelingsbijdragen Bol.com veranderen 1 januari 2016

4
henk-k schreef:Ik moet zeggen dat ik een aantal reacties onder dat bericht best opmerkelijk vindt:
De prijzen die er gerekend worden voor batterijen voor camera’s en camrecorders zijn veel te hoog
vorig jaar voor ongeveer 12000 euro verkocht via Bol.com en 674,- euro verlies gemaakt

Dus als de prijzen niet omlaag gaan dan stoppen wij er mee 8% lijkt mij een redelijke vergoeding
Juist nu zijn wij bezig om onze verkopen veelal via Bol.com te laten verlopen omdat dit veel voordelen biedt voor ons, maar ook zeker voor Bol.com. Ik heb juist verwacht van bol.com om de middenstand te helpen door geen verhoging door te voeren of een verlaging bij bepaalde omzetten.
Het enige wat in mij opkomt bij beide is: "Waarom?"
had ze ook gelezen inderdaad, dan snap ik dat ook niet en denk ik ook: In hemelsnaam waarom ?
Muurstickers & Sjablonen
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Bemiddelingsbijdragen Bol.com veranderen 1 januari 2016

5
Bol.com verkoopt natuurlijk zelf ook. Ze verdienen natuurlijk beter aan het product als ze het zelf verkopen. Door die categorieën duurder te maken schakelen ze de concurrentie uit.

Ik las letterlijk in het bericht dat het zelf per sub categorie kan verschillen. Misschien dus zelf wel per product.

Dus ik kijk er ook helemaal niet vanop dat bij de producten die ze zelf niet kunnen leveren die kosten lager zijn dan de producten die ze wel zelf kunnen leveren.
Barcode scanner - IR Thermometer - 12V Voedingen http://www.electronixs.nl

Re: Bemiddelingsbijdragen Bol.com veranderen 1 januari 2016

6
In hoeverre heeft het dan zin om je aan te sluiten bij Bol?
Ik kan me amper voorstellen dat klanten iets bij webwinkels gaan bestellen als bol zelf al de goedkoopste is.
De enige rede die ik kan bedenken is als soort verkapte reclame omdat er toch geen kosten aan zitten als je niks verkoopt.
Als je producten hebt die niet in het bol assortiment zitten is het natuurlijk een ander verhaal.