verzendbevestiging

1
Als ik een verzendbevestiging verstuur met Track&Trace code komt er onderaan de mail dit te staan: 

U kunt bovenstaand tracking-nummer invullen op de website van PostNL(http://www.postnlpakketten.nl/klantense ... racktrace/) om uw pakket te volgen. Indien u als verzendadres een PostNL Pakjegemak afhaaladres heeft gekozen, vergeet dan niet uw legitimatie mee te nemen bij het afhalen van uw bestelling.

Heeft iemand enig idee waar ik dit kan veranderen?

Re: verzendbevestiging

2
Dat hangt er om te beginnen van af wie die e-mail verzendt: Magento of bijvoorbeeld Parcelware van PostNL?

Is het Magento, dan kun je strings (tekstfragmenten) uit de e-mailtekst vinden met een code-editor zoals Notepad++: daarmee kun je alle bestanden in een map doorzoeken.
StoreCore.io

Re: verzendbevestiging

3
Bedankt voor uw reactie.

Het is inderdaad Magento. 
Kunt u iets specifieker zijn in het geen wat ik moet doen, want ik begrijp het niet zo goed...
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: verzendbevestiging

5
Als het een mail is die door Magento verstuurd wordt kun je de sjabloon van deze e-mails aanpassen op de volgende locatie in Magento Beheer:

Systeem --> Transactionele Emails
Je kunt hier een nieuwe sjabloon aanmaken, met als basis de oude(die nu gebruikt wordt). De sjabloon aanpassen doe je inderdaad met een code-editor als Notepad. Sla de originele sjabloon ook altijd even vooraf op als je niet zeker genoeg bent over wat je precies doet...

Onder Systeem --> Configuratie --> Verkoop --> Verkoopemails --> Verzending kun je zien welke sjabloon er nu wordt gebruikt voor de verzendbevestigingsmail.
Als je de nieuwe sjabloon hebt afgerond en opgeslagen, moet je op deze locatie ook weer de aangepaste nieuwe sjabloon instellen om door Magento gebruikt te worden voor deze emails.

Zo doe ik het...
De voordeligste autopoetsproducten vind je bij www.123carcleaning.nl!