Spookfacturen van Retail Manager

1
Admin aanpassing: Blijkbaar heeft de oorspronkelijke poster zijn bericht verwijderd? Hier stond een bericht met de waarschuwing dat er weer wordt gewaarschuwd voor spookfacturen van retailmanager.

T.a.v. de poster: Als je berichten wilt verwijderen kun je beter een moderator of administrator een seintje geven. nu zag het er nogal raar uit dat er zomaar het cijfer nul stond.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: 0

5
Er stond een kort berichtje over Retailmanager dat die spookfacturen stuurt. Als je in Google zoekt op Retailmanager dan vind je heel veel sites waarop vermeld wordt hoe deze firma te werk gaat. Vreemd dat de post weggehaald is inderdaad.

Re: Spookfacturen van Retail Manager

7
Wij hebben hem eind vorig jaar ook gehad. Inderdaad ook nummer gebeld, maar geen gehoor.
En toen gaan googlen.

Ik ben blij dat ik heel duidelijk zicht heb op wat we wel en niet voor facturen kunnen verwachten. Kan me voorstellen dat als iemand heel veel facturen krijgt dat deze zonder om te kijken betaald wordt. Tsja... zo verdienen ze natuurlijk hun centen.

Maar mag dit zomaar?
Niet dat ik het wil proberen ofzo ;-) Maar of er wettelijk actie tegen te ondernemen is?
vr. gr. Bart en Ruby

Re: Spookfacturen van Retail Manager

8
Het is heel lastig want er staat wel degelijk op het document dat het gaat om een aanbieding en niet om een factuur. Dat is een maas in de wet waar Retail Manager gebruik van maakt. Elke ondernemer die betaalt is er 1 en daarvan kunnen ze weer een paar honderd brieven sturen.

SAF is hier wel mee bezig dus je kan het document wat je ontvangen hebt haan hun doorgeven. Verder kan je hier weinig aan doen, je kan ze in je eentje niet aanklagen of iets dergelijks.