Re: Toegevoegde waarde review sites.

31
Latte Macchiato schreef:Met de reviews gaat het nu iets beter, maar ben nog niet tevreden. Mijn pakket is heel beperkt, dus kan weinig uitnodigingen sturen. Daardoor heb ik grote gaten tussen de reviews wat natuurlijk ook niet zo goed staat. Het pakket wat uitkomst zou bieden is ruim 3x zo duur. Twijfel hierover, want ik vind het wel erg veel geld. 
Heb je als eens bij andere aanbieders gekeken wat die voor prijzen vragen? Persoonlijk hecht ik meer waarde aan topics die mensen openen over mijn diensten dan de recensie op een site als dat. Ook als consument kijk ik eigenlijk nooit naar dat soort sites, hooguit de widget die er op de homepage staat. Ik zou me er vooral niet te veel druk om maken, zorgen dat je goede diensten er service blijft leveren, en dan komen de klanten vanzelf :)
Opzoek naar een webhoster die echt met je meedenkt?
Magento Webhosting, WooCommerce en nog veel meer systemen!

Re: Toegevoegde waarde review sites.

33
WebwinkelMeerwaarde schreef:
puurhost schreef:Persoonlijk hecht ik meer waarde aan topics die mensen openen over mijn diensten dan de recensie op een site als dat. Ook als consument kijk ik eigenlijk nooit naar dat soort sites, hooguit de widget die er op de homepage staat.
Ik neem aan dat het juist gaat om de reviews die je op de site zelf ziet...
Maar dan is het toch niet zo nodig om meer reviews te verzamelen? Je kan er toch maar max 1 tonen, zorg er gewoon voor dat alleen hele positieve het tot je homepage maken ;)
Opzoek naar een webhoster die echt met je meedenkt?
Magento Webhosting, WooCommerce en nog veel meer systemen!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.