Re: Meer bezoekers krijgen op mijn webshop

2
Welkom op het forum.

Je geeft aan dat je al veel dingen hebt gedaan. Wat heb je zelf al gedaan?

Heb je SEO (in de basis) toegepast?

Heb je adwords campagnes lopen?


Met betrekking tot linkbuilding: Dit kan helpen, maar alleen als je gelinkt wordt op relevante en waardevolle websites voor jouw doelgroep. Simpelweg een linkje realiseren op onbelangrijke pagina's levert dan niets op. Linkruil is helemaal iets waarmee je moet oppassen. Dit in verband met eventuele nadelige gevolgen voor je vindbaarheid.
Plaats een Gratis backlink voor je webshop

Re: Meer bezoekers krijgen op mijn webshop

3
Bedankt voor jouw reactie,

Ik heb SEO in de basis toegepast (onsite SEO) Adwords mag niet voor dit onderwerp (tabakindustrie) dus dat valt al gelijk af. Verder probeer ik nu een blog op te zetten maar ik vraag me af of dit wat gaat uithalen. Ik had gehoopt dat ik middels linkbuilding wat kon bereiken alleen weet ik niet hoe ik bij relevante websites een backlink kan regelen.

Groeten Johnny

Re: Meer bezoekers krijgen op mijn webshop

4
Voor linkbuilding geldt meestal:

als je (regelmatig) interessante content voor jouw doelgroep plaatst op je site, dan zullen gerelateerde sites eerder bereid zijn een verwijzing op te nemen.

Een blog kan dus een goed idee zijn, maar dan moet je natuurlijk wel vaak interessante berichten schrijven.
Je kunt ook gebruik maken van een gastblog. Op die manier zorg je voor meer content en trek je gelijk bezoekers van de blogschrijver.


Overigens helpt de popup mbt leeftijd niet om meer bezoekers te trekken. Natuurlijk is het een goede zaak dat je de leeftijdsgrens actief promoot, maar ik zou er niet voor kiezen om dit op deze manier te doen.
Plaats een Gratis backlink voor je webshop
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Meer bezoekers krijgen op mijn webshop

5
Ok dus eigenlijk is het voor de gerelateerde sites pas interessant als ik zelf een goed scorende website heb?
Hoe kan ik zo een gastblog starten zijn daar bepaalse websites voor? 

De melding voor leeftijd is iets wat verplicht gaat worden had ik begrepen vandaar de melding.

Bedankt voor jouw informatie 

Re: Meer bezoekers krijgen op mijn webshop

6
Esigaretshop schreef:De melding voor leeftijd is iets wat verplicht gaat worden had ik begrepen vandaar de melding.
http://www.ondernemersplein.nl/regel/verkoop-tabak/
Mag u tabak verkopen via een webwinkel?

U mag tabak verkopen via internet. U mag een overzicht van tabakswaren (met logo's) en een prijslijst publiceren op uw website. Het overzicht en de prijslijst mogen geen aanprijzend karakter hebben. Bij aflevering van tabaksproducten moet u de leeftijd van de ontvanger controleren.
http://www.ondernemersplein.nl/wetswijz ... n-18-jaar/
Plaats een Gratis backlink voor je webshop