Groetjes uit België

1
Hoi iedereen,
laat mij me even voorstellen. Ik ben Stephanie, een 28-jarige vrouw uit Heist-op-den-Berg (België, nabij Antwerpen)
Samen met mijn moeder sta ik mee op de openbare markten, reeds 10 jaar ga ik al mee, mijn moeder is de zaak opgestart in 1987. Nu droomde ik al enkele jaren van een webshop, en sinds twee jaar is deze werkelijkheid geworden, deze onderhoud ik zelf wel alleen, de tijd en het werk dat erin kruipt.
Wij verkopen ondergoed, nachtkleding en lingerie. Voor wie graag mijn webshop eens wil zien: www.lingeriecorhel.be
Verder is het zo dat Nederland veel verder staat op dit vlak, en daar ben ik alleen maar jaloers op. De webshop is zeker nog niet winstgevend, maar dat geluk heb ik dan, we hebben onze zaak op de markt, en de webshop is een extra gegeven, dat alleen maar kan groeien.
Zo dit zijn zo wat de eerste gegevens van mij. Wil je nog iets weten,vraag het gerust, en nu ga ik nog eens wat rondkijken op dit forum. :D

Groetjes Stephanie.
www.lingeriecorhel.be voor ondergoed, nachtkleding en lingerie.

Re: Groetjes uit België

2
Welkom op het forum.

Mooi dat je de webshop kunt opstarten vanuit het bestaande bedrijf. Dan kan je (terwijl je steeds meer leert over webshops), steeds verder uitbreiden.

Hier op het forum is heel veel informatie te vinden. Mocht je vragen hebben, of feedback willen op je webwinkel, start dan gerust een topic (bijvoorbeeld in feedback en ervaringen).

Veel succes.
Plaats een Gratis backlink voor je webshop
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.