zoek partner met opzetten affiliate webstie met concept idea

1
wie is er geinterreseerd in online marketing. zoek iemand om met mij samen te gaan brainstormen en het opzetten van een online business . het concept bestaat uit hoe geld te verdienen met internet. een goed stappen plan ,wat meestal nog ver te zoeken is .het alleen over en over plaatsen van berichten op Facebook werkt niet optimaal. en is niet goed genoeg om daadwerkelijk inkomen  te creëren ,waar de meeste op zoek naar zijn.

heb nog een stel hersens nodig om het concept uit te werken. ben jij iemand die interesse heeft om in zijn vrije tijd met mij het uit werken en het op te zetten.

zodat het kan leiden naar een fulltime inkomen en meer voor ons beide en onze clienten.

iemand die geïnteresseerd is om online geld verdienen , online marketing leuk vind, het verder uitwerken van concept,leuk vind om mensen te helpen ...etc.

laat eens wat van je horen. vertel iets over je waarom jij met mij dit wilt gaan doen. liefst een persoon in omgeving Utrecht (vanwege reistijd)

mvg,
Tom

Re: zoek partner met opzetten affiliate webstie met concept idea

3
Meestal bestaat een online verkoop uit meerdere delen oa marketing verkoop inkoop verpakken afhandelen service advies. Wat kan je zelf en waar ben je precies opzoek.
Het is nu alleen marketing (wat je zelf dan waarschijnlijk kan of niet) dus net wat hierboven staat wat is jou aanvulling en waarom heb je iemand nodig?

Verder lijkt het mij erg moeilijk om van affiliate een fulltime inkomen te komen. Correct me if i am wrong. Elke partij die er geld aan verdiend loop jij mis. Naar mijn mening is hoe meer nodig risico je loop hoe meer geld je aan iets kan verdienen.
Barcode scanner - IR Thermometer - 12V Voedingen http://www.electronixs.nl

Re: zoek partner met opzetten affiliate webstie met concept idea

4
mij vraag is wat kan de andere inbrengen. ik weet wat ik kan min of meer . heb het concept al, website deels, nog infomatie hier en daar opzoeken. een tweede stel hersens die net even een andere kijk heeft.
nog bepaalde document schrijven.  strategie neerzetten voor offline marketing. gaan we workshop geven, seminars we kunnen nog zoveel doen, dus een extra paar hadden zou makkelijk zijn.
er is genoeg werk. het is een combinatie van affiliate met daarboven op een andere manier van geld verdienen.als je wilt zetten we het op papier hoe,wat,waar,recht op...etc.
en dat is nu het probleem Paul, die ik zie... het ligt ook aan welke niche en doelgroep die je wilt helpen ...maar de meeste van affiliates zijn volgers van die partij die boven aan staat en alles inpikt. zonder dar zij dat weten .daar wil ik iets aan gaan doen. daar hoort natuurlijk  een eigen product bij ,andere helpen hun droom te bewerk stellen...etc.
dus jij denk dat niemand met clickbank geld verdient alleen clickbank zelf. kijk eens op facebook waar de gemiddelde persoon met verschillende programmas geld verdiend ook al zijn ze alleen affiliate van producten van anderen.
er is meer mogelijk dan je denk,dus daar ga je je corrigeren . alleen het heeft een iets andere aanpak nodig. en dat is een niche die ik zie op internet die we kunnen gaan vervullen.
denk dat jullie nu al te laat zijn. heb iemand gevonden, dus die ben ik aan het ondervragen. kijken of we op 1 lijn liggen, en hoe en wat hij ziet en waarom...etc
mvg,Tom
ierdergeval bedankt beide voor het reageren . en ik ga u laten zien in de toekomst dat het gaat werken :-)
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.