Re: www.brownieboodschap.nl

31
PaulG schreef:was ik vergeten te zeggen. Als je op bestellen klikt zonder boodschap blijf je op de pagina maar er komt geen verklarende tekst waarom je niet verder komt...... (Bedankt om het nog even aan te halen ivootjuh)
Dus de bestel knop werkt wel maar niet handig.
Bij mij gooit hij niks in de winkelmand als ik op bestellen druk... Toch een cruciaal stuk bij een webshop ;-)
www.smoely.nl | De website met een lach.
Smoely bedenkt en ontwikkeld producten voor ouders, pedagogen en kindercoaches.

Re: www.brownieboodschap.nl

34
@ivootjuh, ik heb je laatste punt qua tekst/gewicht aangepast met de brownies, is dat wat je bedoelde?

Daarnaast heb ik nog een 3 tal actiepunten, en nog 6 vragen die ik morgenochtend gelijk ga stellen aan CCV shop. Als ik dit heb aangepast, zal ik weer om feedback vragen.

Ontzettend bedankt nogmaals! :)

Rome is gelukkig ook niet in 1 dag gebouwd.
Geen idee voor een leuk cadeau? Kijk eens op:
www.brownieboodschap.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: www.brownieboodschap.nl

35
Vanochtend contact gehad met CCV shop.

1. De zoekfunctie gaat voorlopig helemaal weggehaald worden.
2. De product reviews gaan verplaatst worden naar de Over Ons pagina.

Daarnaast zijn er nog een aantal punten die ik op hun wishlist heb laten zetten.
Geen idee voor een leuk cadeau? Kijk eens op:
www.brownieboodschap.nl

Re: www.brownieboodschap.nl

36
BrownieBoodschap schreef:@Webwinkelmeerwaarde, waarom niet centreren? Het lettertype is aangepast, beter zo?
Dit lettertype is beter leesbaar. Ik zou het nog wel een tikje groter maken. Mijn persoonlijke voorkeur gaat trouwens uit naar een wat strakker lettertype.

Een gecentreerde tekst staat minder strak en leest vaak minder prettig, zeker als de tekst langer is/ bestaat uit meerdere regels. Ik zou dit alleen gebruiken voor uitingen en korte zinnen.

Ik zag dat je dit ook hebt gedaan met je algemene voorwaarden. Dit is niet handig.
Trouwens worden deze bij mij niet goed weergegeven: de tekst is langer (breder) dan de container.
Plaats een Gratis backlink voor je webshop

Re: www.brownieboodschap.nl

37
Verder zou ik de Over Ons pagina nog aanpassen: deze kan meer overtuigen.

Je vertelt nu over je waarden. Voeg hier aan toe waarom mensen bij jou zouden moeten kopen: wat zijn de klantvoordelen? Welk probleem los je op? Geef dit kort en krachtig weer.

Ook kan je (representatieve) foto's toevoegen van de eigenaar/ het team, of bijvoorbeeld de keuken waarin de brownies gebakken worden. Laat ook meer resultaten zien van het werk dat je hebt gemaakt. Dit geldt trouwens voor op de hele website.

Maar nogmaals, er is al heel wat verbeterd: jullie zijn goed bezig.
Plaats een Gratis backlink voor je webshop

Re: www.brownieboodschap.nl

38
Het is al wat beter qua lettertype, al zou ik het zelf nog iets groter maken (de normale tekst dan, dus niet de titels). 
Wat ik bedoelde met de "brownies op maat" is dat je daar een leuke persoonlijke foto bij plaatst, dan zien mensen gelijk hoe het wordt. Zoiets als dit alleen dan uiteraard met jullie brownies en boodschap  ;-)

Goed productfoto`s en dus laten zien wat mensen bestellen is denk ik cruciaal in jullie verkoop!
www.smoely.nl | De website met een lach.
Smoely bedenkt en ontwikkeld producten voor ouders, pedagogen en kindercoaches.

Re: www.brownieboodschap.nl

40
Hoi!

Leuk concept! Hierbij nog wat tips:
  • Ander lettertype en gewoon links uitlijnen. Als je dat dan wijzigt, neem ook links op in je tekst naar andere pagina's van je webshop.
  • Je menu schuift in en uit bij scrollen. Dat is bij jouw shop niet echt nodig en eerlijk gezegd best irritant
  • Mooi logo i.p.v. een plaatje. Zorg voor een beeldmerk met een passende zin eronder."Zeg het met een brownie" past daar heel goed bij!
  • Ik mis op de voorpagina nog info over betalingsmogelijkheden en hoe je het verstuurt (logo's van iDEAL of PostNL of wat je ook gebruikt)
  • Ik mis nog de levertijd op je frontpage
Klanten willen vaak maar een paar dingen weten namelijk:
  1. Wat kan ik hier kopen?
  2. Wat kost het?
  3. Hoelang duurt het voordat ik het heb?
  • De kleur van je footer (soort paars) steekt nogal af bij de rest van je site
  • Je hebt een facebook, dus je kunt ervoor kiezen om de widget van FB te plaatsen waarin men je gelijk kan volgen en ook kan zien dat je volgers hebt (vertrouwen uitstralen)
  • Vraag je huidige klanten een review te plaatsen en zet deze op je site (kan evt via reviewsites of je kunt quotes gebruiken. Reviewsites zijn beter)
  • Maak een favicon voor je webshop (puntje op de i)
  • Je algemene voorwaarden staan geschreven in verschillende lettertypes
  • Gebruik op je site foto's van blije mensen met jouw brownies. Straalt vertrouwen uit.
Voor zover weer :) Hopelijk kun je er wat mee.
Succes verder. Echt wel een leuk concept!

Toffe groet,
Stijn

Ps. Denk dat Google Adwords straks wel wat voor je is, als de site af is.

Re: www.brownieboodschap.nl

43
Bolino schreef:
BrownieBoodschap schreef:Ik heb inmiddels het lettertype + de tekstgrootte aangepast. 

Aankomend weekend zal ik aan de slag gaan met het herschrijven van teksten.
Hoe staan de zaken ervoor? Lukt het allemaal :) Al een tijdje niets meer gehoord, zo te zien is er wel wat veranderd.
Nog steeds aandachtig lezer van het forum, echter door de gewone baan weinig tijd gehad om aanpassingen te doen aan de webshop.
In positieve zin veranderd?
Ik wil morgen + zondag de tijd nemen om teksten te herschrijven, en wat foto's toe te voegen aan de website.
Geen idee voor een leuk cadeau? Kijk eens op:
www.brownieboodschap.nl

Re: www.brownieboodschap.nl

44
BrownieBoodschap schreef:
Bolino schreef: Hoe staan de zaken ervoor? Lukt het allemaal :) Al een tijdje niets meer gehoord, zo te zien is er wel wat veranderd.
Nog steeds aandachtig lezer van het forum, echter door de gewone baan weinig tijd gehad om aanpassingen te doen aan de webshop.
In positieve zin veranderd?
Ik wil morgen + zondag de tijd nemen om teksten te herschrijven, en wat foto's toe te voegen aan de website.
Goed om te horen dat je nog steeds actief bent. Zowel met je webshop als op dit forum. Houd ons op de hoogte wil je ;)
Website: https://www.transparantehoesjes.nl
Twitter: @transparanthoes
Facebook: http://www.facebook.com/transparantehoesjes

Re: www.brownieboodschap.nl

45
Bolino schreef:
BrownieBoodschap schreef: Nog steeds aandachtig lezer van het forum, echter door de gewone baan weinig tijd gehad om aanpassingen te doen aan de webshop.
In positieve zin veranderd?
Ik wil morgen + zondag de tijd nemen om teksten te herschrijven, en wat foto's toe te voegen aan de website.
Goed om te horen dat je nog steeds actief bent. Zowel met je webshop als op dit forum. Houd ons op de hoogte wil je ;)
Dat zal ik zeker doen! :)
Geen idee voor een leuk cadeau? Kijk eens op:
www.brownieboodschap.nl

Re: www.brownieboodschap.nl

47
Ik zou nog wat meer benadrukken dat het om heerlijke brownies met een persoonlijke boodschap/ bericht / tekst gaat, nu moet ik eerst dat hele stukje tekst lezen om daar achter te komen. Geloof me, dat doen veel mensen dus niet.

Overigens vind ik brownies op maat een beetje apart overkomen. Misschien is zelf pakket samenstellen of iets dergelijk beter.
Plaats een Gratis backlink voor je webshop

Re: www.brownieboodschap.nl

48
WebwinkelMeerwaarde schreef:Ik zou nog wat meer benadrukken dat het om heerlijke brownies met een persoonlijke boodschap/ bericht / tekst gaat, nu moet ik eerst dat hele stukje tekst lezen om daar achter te komen. Geloof me, dat doen veel mensen dus niet.

Overigens vind ik brownies op maat een beetje apart overkomen. Misschien is zelf pakket samenstellen of iets dergelijk beter.
Hoe zou jij de huidige tekst dan indelen? Mag je ook even in een PM versturen.
Je bedoelt de titel van de pagina? Dan iets van Zakelijke brownies?
Geen idee voor een leuk cadeau? Kijk eens op:
www.brownieboodschap.nl

Re: www.brownieboodschap.nl

49
WebwinkelMeerwaarde schreef:Ik zou nog wat meer benadrukken dat het om heerlijke brownies met een persoonlijke boodschap/ bericht / tekst gaat, nu moet ik eerst dat hele stukje tekst lezen om daar achter te komen. Geloof me, dat doen veel mensen dus niet.

Overigens vind ik brownies op maat een beetje apart overkomen. Misschien is zelf pakket samenstellen of iets dergelijk beter.
Hoe zou jij de huidige tekst dan indelen? Mag je ook even in een PM versturen.
Je bedoelt de titel van de pagina? Dan iets van Zakelijke brownies?
Geen idee voor een leuk cadeau? Kijk eens op:
www.brownieboodschap.nl

Re: www.brownieboodschap.nl

50
Je zou een tekstkaartje kunnen toevoegen aan de afbeelding, dat zie je meteen.

Een tagline toevoegen die het concept meteen duidelijk maakt is ook een optie.


In ieder geval zou ik de onderstaande zin aanpassen, zodat ook in het opvallende lettertype duidelijk wordt gemaakt dat het hier om brownies met een boodschap / bericht / persoonlijke tekst gaat.
Op zoek naar een origineel cadeau? Bestel hier je brownies.
Plaats een Gratis backlink voor je webshop

Re: www.brownieboodschap.nl

51
WebwinkelMeerwaarde schreef:Je zou een tekstkaartje kunnen toevoegen aan de afbeelding, dat zie je meteen.

Een tagline toevoegen die het concept meteen duidelijk maakt is ook een optie.


In ieder geval zou ik de onderstaande zin aanpassen, zodat ook in het opvallende lettertype duidelijk wordt gemaakt dat het hier om brownies met een boodschap / bericht / persoonlijke tekst gaat.
Op zoek naar een origineel cadeau? Bestel hier je brownies.
Aan welke afbeelding bedoel je?
De tekst is aangepast, beter zo?
Geen idee voor een leuk cadeau? Kijk eens op:
www.brownieboodschap.nl

Re: www.brownieboodschap.nl

52
Ja, dat is beter. Maar waarom niet uw boodschap/ jouw boodschap ipv een?

Dat brengt me bij een tweede punt: in dat stukje tekst gebruik je beide aanspreekvormen...

Met de afbeelding bedoel ik de grote afbeelding met de brownies. Als je in plaats van brownies op een bord, gelijk jouw brownies laat zien in een mooie verpakking, compleet met persoonlijke boodschap op een chique kaartje, dan krijg je als bezoeker meteen een goed idee van je product.
Plaats een Gratis backlink voor je webshop

Re: www.brownieboodschap.nl

53
WebwinkelMeerwaarde schreef:Ja, dat is beter. Maar waarom niet uw boodschap/ jouw boodschap ipv een?

Dat brengt me bij een tweede punt: in dat stukje tekst gebruik je beide aanspreekvormen...

Met de afbeelding bedoel ik de grote afbeelding met de brownies. Als je in plaats van brownies op een bord, gelijk jouw brownies laat zien in een mooie verpakking, compleet met persoonlijke boodschap op een chique kaartje, dan krijg je als bezoeker meteen een goed idee van je product.
Ik heb de eerste 2 punten weer aangepast. Bedankt!
Ik heb binnenkort een sessie staan om weer wat foto's te laten maken, zal dit dan daar in meenemen.
Geen idee voor een leuk cadeau? Kijk eens op:
www.brownieboodschap.nl

Re: www.brownieboodschap.nl

54
Je tekst: OPZOEK NAAR EEN PERSOONLIJK CADEAU? BESTEL HIER BROWNIES MET JOUW BOODSCHAP
is niet mobielvriendelijk. De rest schaalt mee maar deze tekst pas veel later. 
ik zie dan staan OPZOEK NAAR EEN PERSOONLIJK CADEAU? BESTEL HIER BRO

de rest valt buiten beeld. De andere tekst op de pagina is wel mee geschaald.

Re: www.brownieboodschap.nl

55
PaulG schreef:Je tekst: OPZOEK NAAR EEN PERSOONLIJK CADEAU? BESTEL HIER BROWNIES MET JOUW BOODSCHAP
is niet mobielvriendelijk. De rest schaalt mee maar deze tekst pas veel later. 
ik zie dan staan OPZOEK NAAR EEN PERSOONLIJK CADEAU? BESTEL HIER BRO

de rest valt buiten beeld. De andere tekst op de pagina is wel mee geschaald.
Hoe staat het er nu bij?
Geen idee voor een leuk cadeau? Kijk eens op:
www.brownieboodschap.nl

Re: www.brownieboodschap.nl

56
Je hebt de tekst korter dus het is langer goed maar als ik in chrome in en uitzoom zit er nog steeds een stuk niet goed. 
Heel gek is dat hij buiten beeld komt en dan wordt de tekst bij de volgende zoom kleiner en past weer en daarna bij nog kleiner gaat hij over meerdere regels. Alleen voor kleine 'grote schermen' is hij nog fout.
Staat een beetje vreemd maar ik denk dat je een optie voor grote schermen hebt en voor kleine schermen. Voor de grote schermen gaat het bij de kleinere fout. (Eigenlijk altijd natuurlijk maar bij een groot scherm met kleine tekst zie je dat niet.)
Dus de CSS voor je H1 tag is niet goed.

Re: www.brownieboodschap.nl

57
Bij mij wordt het goed weergegeven, maar inderdaad op een kleiner scherm "schokt" het.

Hoewel brownies op maat niet helemaal duidelijk was (voor mij tenminste niet), vind ik brownies zakelijk minder passen. Zeker als ik vervolgens de tekst op die pagina lees.
Helaas heb ik niet direct een goed alternatief (anders dan brownie mogelijkheden)...
Plaats een Gratis backlink voor je webshop