Nieuwe webshop handgemaakte Hoeden en Lederen Accessoires

1
Hallo iedereen,
Ik heb al veel informatie uit dit forum gehaald en na vele maanden staat de website met webshop nu online, daarom heb ik mij nu geregistreerd.
Het is de bezigheid van mijn vrouw die nu een kleine 2jaar zelfstandige in bijberoep in haar eigen eenmansbedrijf is.
Dit is de site, http://www.brigittemousset.be en de shop staat pas een week online. In de eerste dagen zagen we relatief veel hits door familie, vrienden, kennissen, collega's en noem maar op.
Voor de lancering hebben wij eerst een "soft launch" gedaan met rondvraag in een kleine groep mensen om wat nuttige feedback te krijgen, enkele aanpassingen zijn al gebeurd.
Omdat op dit forum een aantal mensen met kennis van zaken zitten, zou ik hier hetzelfde willen vragen, wat kan beter?
Ook wat betreft naambekendheid en reclame voor de shop zijn alle suggesties welkom. Een persbericht is verstuurd naar verschillende redacties maar wij hebben de indruk dat dat alvast geen schot in de roos was, misschien vanwege de algemene redactie adressen die op het internet te vinden zijn ipv specifieke moderedacteur adressen..?
Alle tips en constructieve commentaren zijn welkom, alvast bedankt.

Re: Nieuwe webshop handgemaakte Hoeden en Lederen Accessoires

4
Welkom.

Stijlvolle shop zo op het eerste gezicht. Ik zou alleen wel kiezen voor een iets groter lettertype. Zeker bij het onderste menu, maar ook bij de langere teksten.

Verder kan je nog wel wat afbeeldingen toevoegen aan de "niet productpagina's", om het thema te verduidelijken.

Ook is het handig om aan te geven waarom iemand bij jou zou moeten kopen (wat zijn de voordelen?), evenals de levertijd, verzendkosten, etc.

In ieder geval veel succes!
Plaats een Gratis backlink voor je webshop
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Nieuwe webshop handgemaakte Hoeden en Lederen Accessoires

6
Toemke schreef:maar levertijden en verzendkosten (gratis in Europa) staan wel bij hoor. 
Als dat op het eerste zicht niet duidelijk is moeten we daar misschien ook iets aan doen.
Als ik het goed heb gedaan, worden de verzendkosten pas duidelijk als ik mijn adres heb ingevuld tijdens het bestellen. Het is juist belangrijk om voor die tijd al specifiek aan te geven wat de kosten hiervan zijn.

Shipping
Applicable fees apply
Gratis verzending is daarbij ook nog eens een klantvoordeel, dat je goed kunt promoten.
Plaats een Gratis backlink voor je webshop