Re: [myshabby.nl]Nieuwe webwinkel graag ongezouten kritiek

31
Hallo allemaal!

Hierbij een terugkoppeling op al het geen jullie hebben geschreven ( bedankt daarvoor).
De opmering van Veke nemen we ter harte. Hier gaan we zeker wat mee doen! Op het moment dat we begonnen was kleding niet de focus waar we voor gingen. Dat is het nu wel. Het nieuwe assortiment zullen we plaatsen inclusief zijkant.

Het laten staan van uitverkocht heeft als uitwerking dat we meer vragen, en orders hebben ontvangen sinds we dit zijn gaan doen. Zaak blijft wel dat alleen die artkelen blijven staan die ook daadwerkelijk een invulling kunnen geven zoals Ward omschrijft.

De flashbanner waar Meesleepbeest het over heeft is gemaakt in Flashfortex. Het programma bied een vast format waar je leuke dingen mee kunt doen. Bij de kindere is het weggehaald omdat we medio maart stoppen met dit assortiment en alleen nog verder gaan met kleding in het midden segment en bijbehorende acc. Om de klant nu al vast te laten wennen aan wat de focus wordt is deze banner weggehaald. Met i.d. het doel dat alles overzichtelijk is en je direct weet waar je voor komt. De header zal hier tegen de tijd ook nog op worden aangepast

De foto van de indian sjaal die niet goed kon worden ingeladen lijkt op een probleem dat we vandaag druk aan de schterkant waren. Na meerdere testen blijkt deze goed te werken.

Ik hoop dat jullie ook nog een mening hebben over de uitstraling? Opzet is zoasl gezegd dat we kleding gaan voeren in het middensegment.

Wederom ontzettend bedankt voor jullie feedback.

Michelle My Shabby de online fashionstore

Re: [myshabby.nl]Nieuwe webwinkel graag ongezouten kritiek

32
Thanks voor de info Michelle. Wel toevallig dat wij sinds een week ook via Flashvortex banners maken voor op ons forum haha. Geïnspireerd door de zoektocht die jouw site gaf. :lol: Ik vond daar alleen niet welke jij had, nog maar eens kijken :wink:

Weinig op te merken op het uiterlijk van de shop omdat het allemaal goed bij elkaar past.

Wat mijn vriendin opmerkte is dat ze een beetje kleur mist in de layout. Bijvoorbeeld een licht blauw tintje voor de pijltjes die bij de categorieën staan (zelfde tint als op je achtergrond).

De uitverkochte producten mogen wel op de site blijven, wij vinden het beide alleen niet prettig dat ze tussen de wel beschikbare items staan. Plaats ze of aan het eind of in een geheel eigen categorie.

De indeling qua categorieën loopt voor mij nu wel door elkaar als ik lustig aan het klikken sla. Veel categorieën staan nu geen items in, misschien onderverdelen? Verkoopbare producten, verwacht, merken...