Re: De webwinkel van Chain & Oliver

4
Mondiaan schreef:hmmm... vreemd dat ik geen reacties krijg, waar ligt dat aan?
Ik zie dat anderen die na mij hebben gepost al meerdere hebben mogen ontvangen :?
/

Ik wilde nog zeggen dat de taarten er zo lekker uit zien en ik het een geweldige niche vind. Maar dat is toch zo offtopic... :P
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: De webwinkel van Chain & Oliver

5
Tijdgebrek en het is weekend nu he :wink:

Om het spits af te bijten dan maar... Vind ik er toch overduidelijke fouten in staan, als je rond gaat kijken.

Die kleine lettertjes in je categorieën, slecht leesbaar. En ik zou de categorieën graag in bold zien, beter leesbaar op dat groen.

Ik mis een header, alleen een naam/logo, beetje erg kaal bovenin. Mis ook kleur in je logo.

Je site is te breed voor 1024x768 monitoren.

Zeer irritant als je met je muis over een 'Delen' link gaat, je kan dan het eerste product niet aanklikken/lezen. Als je in de product info zit kun je door die delen links niet eens meer een aantal invullen en toevoegen aan je winkelwagentje.

Tijdens het browsen in een categorie, waar alles netjes onder elkaar staat is het ook erg onprettig dat de foto's groot worden. De foto schiet te pas en te onpas, groter, alle kanten op. Omhoog, omlaag, half uit beeld etc.
Soms is de pop-up foto zelfs kleiner dan de standaard product weergave.

Meestal kun je bovenin de pagina een product in je mandje doen, bij de Cricut cake moet je opeens heeeeelemaal naar beneden op zoek.

De menutjes bovenin beeld vind ik ook te onrustig. Als je met je muis door het beeld heen gaat richting de Webshop (home) knop schieten er diverse menu's voorbij.

Klantenservice en Contact is hetzelfde maar toch anders, waarom niet samenvoegen tot 1?

Verplicht registreren, ik wil graag éénmalig iets kopen en niet moeten registreren.

Verder heb ik niet in de diepte gekeken :wink:

EDIT - Nog wat toevoegingen

Rechter muisknop werkt niet, ik wil graag wat aan iemand laten zien... Niet dus.

Waarom in bijna elke categorie bovenaan Welkom in de webshop? Ik moet telkens naar beneden scrollen, het voegt voor mij weinig toe. En waar er een special in staat is deze ook niet aanklikbaar.

Teveel Engels, niet iedereen is die taal machtig, zeker niet als je in een klein gebied opereert, denk ik. Edible Silk... Waarom niet gewoon wat het is? Eetbaar poeder.

Re: De webwinkel van Chain & Oliver

6
Hoi hoi,

Ik had je topic nog niet gezien.
Nog een paar puntjes als aanvulling op de al genoemde punten:
-Het inloggen, om te kunnen bestellen. Ik ben daar zelf ook geen fan van.
-De vaste verzendkosten van 7,50.
Als ik een uitsteker koop van 1,95, zal ik die zeker niet bij jullie bestellen. Voor 7,50 kan ik namelijk heel veel uitstekers kopen :shock: Misschien kun je beter met twee verschillende verzendkosten werken. Brievenbuspost en pakketpost.
-En ik zou bij "contact" ook je adresgegevens neerzetten.

-Verder vind ik jullie eigen website er erg leuk uitzien en ik vind het eigenlijk jammer, dat de webshop niet aansluit op jullie website. (Qua kleur, design etc.). Ik zou het persoonlijk meer als "onderdeel" van jullie site maken. Daardoor ben je ook meteen herkenbaarder.

De taarten zien er inderdaad erg verleidelijk uit :D

Re: De webwinkel van Chain & Oliver

7
Je webwinkel is nu erg gericht op losse ingrediënten en kookgerei. Ik mis daarin een beetje de oplossingsgerichte insteek, bijvoorbeeld "ik wil een chocoladetaart bakken". Voor die oplossing moet je het assortiment als het ware een kwartslag draaien en de invalshoek van een soort recept aanbieden: "dit hebben we in huis voor het bakken van een chocoladetaart".

Kijk bijvoorbeeld eens naar Allerhande van Albert Heijn. Daar vind je recepten en de ingrediënten daarvoor kun je met één klik op een boodschappenlijst zetten.
StoreCore.io

Re: De webwinkel van Chain & Oliver

8
Whow mensen... ik was helaas vergeten aan te merken om geïnformeerd te worden als er een reactie wordt geplaatst. Mijn excuses dus voor de vertraging!

Ik ben heel erg blij met jullie punten, er zitten zeker een aantal tussen die ik zo snel mogelijk ga aanpakken. Wat goed om van anderen te horen waar behoeftes, aandachtspunten of onvolkomenheden liggen, want zelf zie ik ze niet meer omdat ik er dag en nacht zelf aan gewerkt heb.

Zodra ik wijzigingen op de site heb aangebracht zal ik jullie daarover informeren, ondertussen mogen jullie natuurlijk gewoon doorgaan met het geven feed back ;-)
Tijd voor een lekker taartje: http://www.chainandoliver.nl
Tijd om zelf een taartje maken: http://webshop.chainandoliver.nl