Even voorstellen: Cate's babyshop

1
Hallo allemaal! Even voorstellen. Mijn naam is Cathy en ik ben 33 jaar. Ik kom uit een ondernemersgezin, dus het ondernemen zit in mijn bloed. Ik heb al 8 jaar een webshop in lingerie, ondergoed en nachtkleding (www.dicafashion.nl) samen met mijn zus. Na jarenlang hiernaast gewerkt te hebben, is het tijd om me te focussen op mijn ondernemingen. Daarom ben ik naast DICA Fashion een andere webshop gestart, Cate's babyshop (www.catesbabyshop.nl). Op deze babywebshop maak ik originele custom made naam rompers en shirts voor baby's en verkoop ik een ruim assortiment aan babyondergoed, zelf ontworpen babyshirts, raamstickers, muurdecoratie en kraamcadeaus. De collectie babyondergoed is van het merk Beeren Bodywear, met onder andere slaapzakjes, rompers, pyjama's, singlets en boxers. Daarnaast hebben we ook leuke hebbedingetjes voor mama, zoals leuke mama shirts en voedingsbh's en tops. Wil je zelf iets ontwerpen, zoals een raamsticker of een shirt? Dat kan. Helemaal toepasselijk is dat ik momenteel zelf in verwachting ben van mijn eerste kindje. Dus op alle vlakken bevind ik me in de babysfeer! Daarom start ik ook met een blog over mijn babyervaringen en geef advies. Cate's babyshop is daarom ook anders dan andere babywebshops. Ik wilde een sfeervolle webshop waar service voorop staat, gezelligheid uitstraalt en die je meeneemt in de babysfeer. Of je nu voor jezelf koopt of shopt voor een kraamcadeau, op www.catesbabyshop.nl kun je voor alles terecht. Mochten jullie nog tips of adviezen hebben, dan zijn deze altijd welkom. Met hard werken bereik je veel is mij vanuit huis bijgebracht. Veel succes allemaal!

Groetjes,

Cathy
www.catesbabyshop.nl - Originele babywear en kraamcadeau's koop je bij Cate's babyshop

Re: Even voorstellen: Cate's babyshop

2
Hi Cathy,

Altijd leuk om nieuwe forumleden te verwelkomen die al wat kennis in huis hebben. Persoonlijk vind ik de babyshop wat meer uitstraling en imago hebben dan dicafashion, maar beide een goed verzorgde webshop. Alhoewel dit forum niet is bedoeld voor feedback, ziet je babyshop er gelikt uit. Het plaatje op de homepage heb ik wel mijn twijfels bij. (1) Qua uiterlijk zou je hier denk ik nóg wat meer mee kunnen doen om het helemaal 'af af' te maken en (2) als ik je plaatje door Google Image Search heen haal dan krijg ik wel een aantal hits. Is het plaatje (bestanden uit 4 elementen) rechtenvrij?

Dat terzijde, het ziet er fantastisch uit. Ik kan zien dat je het vaker hebt gedaan. Succes!

Groetjes Thomas
Website: https://www.transparantehoesjes.nl
Twitter: @transparanthoes
Facebook: http://www.facebook.com/transparantehoesjes
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.