Verzendverpakkingen kopen

1
Goedemiddag,

Newbie vraag: waar kopen jullie je verzendverpakkingen? Dozen e.d. waarin je bestellingen verstuurt, dus. Ik kijk bij een paar online leveranciers, maar de verzendkosten zijn nogal fors in verhouding tot de waarde van de producten.
Lichtjesenluchtjes.com
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Verzendverpakkingen kopen

7
Probeer groothandels te vermijden maar ga direct op zoek naar een producten van dozen. Tenminste als je volume groot genoeg is.
Kijk hoeveel je nodig hebt, kun je ze zelf opslaan, is een levering per jaar mogelijk of liever 1x per maand. Wil je ze bedrukken, heb je diverse formaten nodig, moet het een doos zijn die een visite kaartje is voor je eigen Toko.
Dit alles bepaalt de prijs.
Er zijn genoeg leveranciers maar ga wel in gesprek met ze over wat je wilt.
groet
Dejan

Re: Verzendverpakkingen kopen

8
Zojuist even zitten kijken of ik nog iets kan toevoegen hier. Dus even van boven naar beneden de suggesties bekeken. Vergeleken op basis van de dozen die ik normaal koop. Ook kijk ik naar de 'kwaliteit' van het karton. Dus geen appels met peren vergeleken.
rzethof schreef:Moniss.nl, goede producten en snelle en goedkope verzending. 
Ongeveer 2x zo duur voor de dozen die ik koop dan mijn suggestie.
momotica schreef:Ik bestel altijd bij verzendverpakkingenshop.nl
Vanaf €100 wordt het gratis verzonden.
Erg tevreden met het bedrijf.
Deze is slechts 10%-20% duurder, maar de verzending vanaf slechts 100,- wel interessant!
frafra schreef:Op het webwinkelweblog staat een artikel:
http://www.webwinkelweblog.nl/dozenzoek ... nt-worden/

Ik vond het wel interessant en heb inmiddels 2 extra leveranciers voor bepaalde afmetingen.
Het grootste gedeelte haal ik nog steeds bij Rajapack, maar http://www.dozenzoeken.nl/ vind ik zeker een aanrader.
Deze vind ik bijzonder om altijd weer te zien. Rajapack is bij afname van 1000 of meer van 1 doos ongeveer 2x zo duur als waar ik koop. Bij kleinere afnames loopt het op tot maarliefst 3x zo duur. Dus letterlijk doos van 0,27 bij Rajapack met 1000 of meer 0,54 en bij minder dan 100 zelfs 0,77! Desondanks zie je Rajapack altijd weer voorbij komen. Waarom koop je daar?
jritzema schreef:Wij hebben prima ervaringen met Dozenproducent.nl te Groningen. Bijkomend voordeel is het laten bedrukken tegen geringe kosten.
Deze kende ik niet. Bij grotere afnames zijn ze erg scherp. Mooie tip! Echter bij kleinere afnames zijn ze juist wel erg duur.

Ik koop zelf al enkele jaren naar volle tevredenheid bij www.dozenhandel.nl (Barneveldse Dozenhandel). Hele aardige mensen, goede kwaliteit producten en ook hele nette prijzen. Ook bij kleinere afnames al zeer nette prijzen.
Online Dierenspeciaalzaak is het adres voor uw huisdier.
Ohw en... Online Dierenspeciaalzaak BLOG!

Re: Verzendverpakkingen kopen

9
Dierenspeciaalzaak schreef: Deze vind ik bijzonder om altijd weer te zien. Rajapack is bij afname van 1000 of meer van 1 doos ongeveer 2x zo duur als waar ik koop. Bij kleinere afnames loopt het op tot maarliefst 3x zo duur. Dus letterlijk doos van 0,27 bij Rajapack met 1000 of meer 0,54 en bij minder dan 100 zelfs 0,77! Desondanks zie je Rajapack altijd weer voorbij komen. Waarom koop je daar?
Tja, het is erg afhankelijk van de afmetingen. Tegenwoordig vergelijk ik wat meer, daarom heb ik inmiddels ook een paar nieuwe leveranciers maar dan nog is Rajapack met sommige types nog scherper. Het kan dus echt een groot verschil maken welke afmetingen je nodig hebt.

Re: Verzendverpakkingen kopen

10
Exact wat frafra zegt, zelf koop ik ook allerlei formaten. Ik vind het altijd zo'n onzin om oversized dozen te verzenden, dus ik heb enveloppen in tig verschillende maten, net als dozen. Verder wil de kwaliteit nog wel eens tegenvallen, de ene enkelgolf is de andere nog niet ;-)

Het zal helemaal van de situatie afhangen welke aanbieder(s) het voordeligst zijn.