Limitdeals.nl en logistiek even voorstellen...

1
Hallo Iedereen,

Mijn naam is Dennis van oorsprong ben ik zelf een gediplomeerd en gecertificeerd netwerkbeheerder / systeembeheerder,
In deze branch werkt ik samen met een programmeur die software en webdesign schrijft. Nu zijn wij vorig jaar software gaan schrijven voor een logistiek bedrijf
Dat al 15 jaar in de logistiek zit, Echter hebben wij in de it van dit bedrijf een upgrade uitgevoerd en werken bij al een jaar samen met dit bedrijf. Hierdoor kregen wij toegang tot het goedkoopst verzenden van pakketten naar Nederland en België en hebben wij een enorme groei meegemaakt vanwege de lage prijzen voor brievenbus pakketten en normale paketten. Doormiddel van de geschreven software is dit bedrijf nu ook in staat automatische track en trace mailingen te versturen. Ook een bedrijfslogo op het verzendlabel is mogelijk. Nu zijn wij sinds kort de webwinkel http://www.limitdeals.nl gestart. Hij is natuurlijk nog in ontwikkeling. Graag zouden wij tips ontvangen van jullie wat er verbeterd kan worden of mogelijke problemen die in toekomst kunnen ontstaan. Denk aan problemen die grote webwinkels hebben ervaren. De levering van de producten is uit eigen voorraad en is binnen 24 uur bij de klant. Dit en de service is waar wij ons willen onderscheiden met andere vergelijkbare sites. In de eerste week hebben wij 74 orders ontvangen en 500 likes op onze Facebookpagina.

Mochten jullie vragen hebben hoor ik het graag.

Alvast bedankt,
Dennis
Limitdeals.nl
De Steiger 63a
1351AD Almere
http://www.limitdeals.nl
klantenservice@limitdeals.nl

Re: Limitdeals.nl en logistiek even voorstellen...

3
Welkom.

Niet verkeerd zoveel bestellingen met slechts 13 producten.

Ik heb de producten niet echt bekeken maar laat iemand de taalfouten uit de website halen. Ook in dit topic is het haast onleesbaar. Ook zijn veel pagina's niet af en door alleen iDEAL aan te bieden ben je wettelijk niet goed bezig. Een achteraf betaalmethode is verplicht.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Limitdeals.nl en logistiek even voorstellen...

5
Hoi Dennis,

Welkom op het forum!
Inmiddels heb je vandaag al in 7 berichten je werkgever gepromoot, hopelijk heb je ook nog wat onafhankelijk verzendadvies? ;-)

Bij de eerste blik op je webshop kom ik toch gelijk een paar slordige fouten tegen.
Zo mis ik het bezoekadres (alleen postadres van je werkgever in de footer), kvk en BTW nummer.
Limitdeals staat wel ingeschreven bij de kvk, samen met een tiental andere bedrijfsnamen, dus kleine moeite om deze ook op jullie eigen site te vermelden.
Bij de algemene voorwaarden staat dat jullie portokosten in rekening brengen bij retouren, dit is niet toegestaan!
Er staat dat jullie aangesloten zijn bij WebwinkelKeur, jullie gebruiken hun logo op je site en Facebook pagina, maar ik mis een link naar WebwinkelKeur en ook de zoekfunctie binnen WebwinkelKeur levert geen link met limitdeals... ???
400 Facebook likes in de eerste week van je Facebook account, is altijd een leuke opening, hopelijk kan je deze groei in de 2e, 3e en volgende weken ook doorzetten!
De foto's op jullie facebook pagina, hebben nog wel een titelverwijzing naar Fashionbaas.nl, ik zag bij de kvk dat deze handelsnaam ook van jullie is, maar de site is niet meer online? Hoe is dit avontuur begonnen/afgelopen?

Succes met de webshop!

Gr. Mick

Re: Limitdeals.nl en logistiek even voorstellen...

7
Hallo Mick,

Het was idd de bedoeling om onder fashionbaas designerkleding te gaan verkopen. Nu deed ons een kans voor om ook dag aanbiedingen te leveren uit eigen voorraad.
Nu worden het dus designer kleding deals en dag deal aanbiedingen. We proberen ons in de service en en levertijd te onderscheiden.
Nogmaals wij zitten grotendeels in de logistieke dienstverlening. Deze shop is een extra project dat een beetje uit de kluiten is gegroeid.
En toch een hoop werk verschaft

Bedankt voor de tips.

Dennis