Feedback Sign & Styling Oss

1
Wij hebben een webshop met gesneden en geprinte stickers en verschillende striping.
Onze websitelink: http://www.signandstylingoss.nl/

Sinds kort ook het webwinkel keurmerk gehaald en zijn benieuwd wat we kunnen verbeteren aan onze webshop. Wij zitten op gemiddeld 40/50 bezoekers per dag en 1 bestelling per dag. We zouden eventueel ook goede acties willen horen die wij kunnen doen. Wij hebben al verschillende acties gehad zoals: Gratis verzending, 20% korting op gehele assortiment, kortingen per categorie

Re: Feedback Sign & Styling Oss

2
Allereerst, welkom op het forum.

Leuke website. Toch mis ik wel wat beleving. De huidige foto's met al de verschillende kleuren geeft niet een mooi beeld van je mogelijkheden.

Overigens is 40 bezoekers per dag nog aan de lage kant. Richt je ook op het aantrekken van meer bezoekers.
Wat heb je al gedaan op het gebied van seo en sea?

De kortingsactie komt erg duidelijk in beeld. Ik vind het op deze manier alleen wel wat storend (lees goedkoop overkomen).

Je Over ons pagina kan zeker verbeterd worden. Noem daar ook waarom klanten bij jou zouden moeten kopen en vergroot de betrouwbaarheid voor de bezoekers. (Over beide onderwerpen vind je verschillende artikelen op onze site).

Het logo oogt best mooi, maar de (domein)naam is best lastig. Gelukkig is dit tegenwoordig minder belangrijk doordat bezoekers veelal via de zoekmachine binnenkomen. Des te belangrijk is het dat je de webwinkel optimaliseert voor de zoekmachine (seo).

Succes met je webwinkel.
Plaats een Gratis backlink voor je webshop

Re: Feedback Sign & Styling Oss

3
Je webshop is goed opweg. De kortingsactie vol in beeld valt wel op, maar vind ik net als Meerwaarde storend. Je dwingt nu je publiek om ernaar te kijken, alleen niet op de goede manier.

De Over Ons-pagina kan beter. Het is wel erg karig qua tekst en uitleg. Daarnaast vind ik de klantbeoordelingen aan de rechterkant storend, aangezien ie ook al in de footer staat.
Footer ziet er overigens goed uit. Persoonlijk zou ik proberen om de Contactgegevens, Social Media en Beoordelingen te verwisselen met het menu eronder om te kijken of dat mooier is, maar het ziet er zo al goed uit.

De hover op 'Facebook-pagina' in de oranje balk onderaan je pagina is ook oranje. Als je met je muis erover heen gaat verdwijnt de tekst.

Rechtsbovenaan de pagina zie ik 2x Winkelwagen bij elkaar staan. Dat is wat verwarrend.

Verder ziet het er goed uit, maar er kan nog wel wat verbeterd worden ;)
Website: https://www.transparantehoesjes.nl
Twitter: @transparanthoes
Facebook: http://www.facebook.com/transparantehoesjes

Re: Feedback Sign & Styling Oss

4
Waarom moeten ze de kortingscode invullen? Als er 20% korting is kun je dat toch wel gewoon zelf berekenen en toepassen?
Kies ik afrekenen dan kan ik trouwens ook nergens de kortingscode invullen. Heel frustrerend als je dat doet als klant.
Wel als ik in de winkelwagen kijk.
Als ik iets van 18 euro bestel met 20% korting gaat er 2,98 euro vanaf. Ik als klant verwacht dat 20% 3,60 euro is. 
Ofwel noem je prijzen inclusief btw en laat alleen het btw bedrag aan het einde zien.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Feedback Sign & Styling Oss

5
Heel erg bedankt voor de feedback allemaal. Heb alle punten opgenomen en gaan hier later in de week mee aan de slag.
Wij hebben onze webwinkel bij een host die zorgt voor de SEO, dat werkt allemaal prima. We hebben wel een hoge bouncerate(70%), wij zien ook veel mensen op 1 pagina komen en daarna weer gaan, hier kun je denk ik niet veel aan doen

Re: Feedback Sign & Styling Oss

6
Sign & Styling Oss schreef:We hebben wel een hoge bouncerate(70%), wij zien ook veel mensen op 1 pagina komen en daarna weer gaan, hier kun je denk ik niet veel aan doen
Natuurlijk kan je daar wel wat aan doen. Zorg ervoor dat bezoekers terechtkomen op pagina's die aansluiten op de zoekresultaten. Hoewel je wellicht minder zelf in de hand hebt, ga jij nog altijd over de inhoud op de pagina's.
Plaats een Gratis backlink voor je webshop

Re: Feedback Sign & Styling Oss

7
WebwinkelMeerwaarde schreef:
Sign & Styling Oss schreef:We hebben wel een hoge bouncerate(70%), wij zien ook veel mensen op 1 pagina komen en daarna weer gaan, hier kun je denk ik niet veel aan doen
Natuurlijk kan je daar wel wat aan doen. Zorg ervoor dat bezoekers terechtkomen op pagina's die aansluiten op de zoekresultaten. Hoewel je wellicht minder zelf in de hand hebt, ga jij nog altijd over de inhoud op de pagina's.
Wat Meerwaarde zegt, je kan hier juist zélf wat aan doen. Een 70% bouncerate op je homepage zegt wel wat. Iets moet er niet goed zijn. Je zou misschien mensen uit je doelgroep kunnen benaderen en usabilitytests laten doen om te kijken waar ze op vast lopen ;)
Website: https://www.transparantehoesjes.nl
Twitter: @transparanthoes
Facebook: http://www.facebook.com/transparantehoesjes

Re: Feedback Sign & Styling Oss

10
Die beredenering klopt niet...
Lijkt me dat dit best kan kloppen. Als iemand op de juiste pagina komt en vindt wat hij zoekt gaat hij weg. Beter is als hij wat koopt, maar de bounce is altijd hoger als mensen direct op de juiste pagina komen. 
Stel je CSR is 3% dan heb je bij direct op juiste pagina komen van alle klanten, die niet verder zoeken, een bounce rate van 97% 

Re: Feedback Sign & Styling Oss

12
Kort gekeken en het volgende valt mij op:

1. Website is heel langzaam, afbeeldingen laden traag. 
2. Bij striping kan ik kleuren kiezen, maar de afbeelding veranderd niet, lastig om dan een koopbeslissing te nemen. 
3. Productinformatie bij striping is nihil. Zou prettig zijn als er omschreven staat wat ik zou kopen en hoe ik het moet bevestigen. (en of ik daar hulp bij nodig heb)

Groet