Nieuw hier, sticker webshop

1
Ik heb net dit account aangemaakt om rond te kijken op het forum en om te leren van andere.
Ikzelf heb inmiddels nu iets meer dan een jaar een webshop in stickers en striping: www.signandstylingoss.nl
Het idee om een webshop te starten is gekomen omdat ik in de stickerbranche zit(Reclame/blinderen/stickers etc). Ik wilde een breder publiek aanpakken dan alleen in mijn stad en ging het dus zoeken op het internet.
Ik krijg tot nu toe zo'n 40/50 bezoekers per dag en zit op zo'n 25/30 bestellingen per maand. Ook krijg ik redelijk veel andere verzoeken via de livechat en contactformulier dus tot nu toe gaat alles prima.

Graag zou ik toch nog feedback krijgen op mijn webshop

Re: Nieuw hier, sticker webshop

4
Dennis1 schreef:Alweer een stickershop?
Dat worden er wel heel veel hier. 

Ik zie dat je goed naar anderen gekeken hebt bij het samenstellen van je Algemene Voorwaarden.
Graag gedaan hoor. :-)
Dat zijn toch gewoon modelvoorwaarden die gratis door keurmerken worden verstrekt? 
Volup Online Retail - Ontzorgt de online verkoop van kleine winkeliers
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Nieuw hier, sticker webshop

5
Volup schreef:Dat zijn toch gewoon modelvoorwaarden die gratis door keurmerken worden verstrekt? 
De algemene voorwaarden wel, de aanvullende voorwaarden niet, deze zijn branche specifiek en worden niet 'vrijblijvend' aangeboden.

Re: Nieuw hier, sticker webshop

7
Mick schreef:
Volup schreef:Dat zijn toch gewoon modelvoorwaarden die gratis door keurmerken worden verstrekt? 
De algemene voorwaarden wel, de aanvullende voorwaarden niet, deze zijn branche specifiek en worden niet 'vrijblijvend' aangeboden.
Klopt. En deze zijn door onze jurist ooit eens mooi uitgezocht en samengesteld.
Deze dan elders letterlijk terugvinden is bijzonder natuurlijk. Maar niet zo erg vind ik.
Aangezien men nu doet alsof men niet begrijpt wat ik bedoel met het kopieergedrag van deze voorwaarden ga ik ervan uit dat TS toevallig dezelfde teksten letterlijk precies hetzelfde bedacht heeft. :-)
Groeten,
Dennis van Orsouw
Stickerland / Signers

Stickerland.nl - Online stickers bestellen
Check ook mijn blog over stickers en reclame dingen

Re: Nieuw hier, sticker webshop

9
Dennis1 schreef:
Mick schreef: De algemene voorwaarden wel, de aanvullende voorwaarden niet, deze zijn branche specifiek en worden niet 'vrijblijvend' aangeboden.
Klopt. En deze zijn door onze jurist ooit eens mooi uitgezocht en samengesteld.
Deze dan elders letterlijk terugvinden is bijzonder natuurlijk. Maar niet zo erg vind ik.
Aangezien men nu doet alsof men niet begrijpt wat ik bedoel met het kopieergedrag van deze voorwaarden ga ik ervan uit dat TS toevallig dezelfde teksten letterlijk precies hetzelfde bedacht heeft. :-)
Ik begreep niet helemaal wat je het bedoelde, maar zie nu dat je van stickerland bent. We hebben inderdaad marktonderzoek gedaan en goed gekeken naar andere webwinkels in de stickerbranche.