Bosmaaier verzenden

1
Wie kan mij vertellen hoe (met wie) ik het beste een bosmaaier kan verzenden? De bosmaaier weegt 6 kg en is 2 meter lang. Uiteraard zit er geen brandstof in, dus er is geen gevaar van gevaarlijke stoffen.

PostNL en DHL geven een maximale lengte van < 180 cm.

Re: Bosmaaier verzenden

2
Hallo Bert,

Is het eenmalig? Moet het ver weg? Wat mag het kosten?

Er zijn verschillende opties maar daarbij zijn verschillende zaken van belang om te weten. Je zou bijvoorbeeld een koerier of transportbedrijf kunnen inschakelen.

Gr. Michel
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Bosmaaier verzenden

6
Via Cheapcargo of Collibox is er vast een manier te vinden om het te verzenden. Volgens mij kan je bij DHL Europlus tot 200cm verzenden, verder komen grote en zware dingen vaak bij mij binnen via Wesseling Transport (heeft een partner netwerk binnen de Benelux).

Re: Bosmaaier verzenden

7
De pakketdienst daarvan is TeamTrans. Overigens kan het natuurlijk via transmission. Zou bij beide even een prijs checken.

Er zijn ook van die online calculators. Kan je het gewicht en afmeting invoeren en wordt er een prijs berekend. Let wel op  of er geen toeslagen bij komen.
Barcode scanner - IR Thermometer - 12V Voedingen http://www.electronixs.nl

Re: Bosmaaier verzenden

8
Ik heb even diverse klantenservices gebeld en dit is de uitkomst:

PostNL: pakket te groot
DHL: kost 115 euro
TransmIssion: wij behandelen geen particuliere zendingen

Kijk ik op cheapcargo.nl dan komt DHL met een bedrag van 35 euro. Hoe kan dat?

Re: Bosmaaier verzenden

11
Het is mogelijk dit soort zendingen via DHL europlus te verzenden.
Bij afmetingen groter dan >180 cm: € 25,- euro toeslag per pakket.

De totale kosten voor uw zending bedragen dan: € 30,- tot € 35,- euro.
De zending wordt dan bij u afgehaald. Zo hoeft u zelf niet de deur uit.