pakketten lang onderweg met TNT?

1
Regelmatig ontvang ik pakketten die met TNT worden verzonden,
nu heb ik het idee dat deze lang onder weg zijn, vandaag aanleveren, morgen bezorgd is
meestal niet van toepassing.

De door mij bestelde pakketten zijn bij bedrijven waar ik al lang zaken mee doe, fouten in NAW gegevens sluit ik uit, pakketten worden afgeleverd op een postbus.

Voorbeelden;
Maandag verzonden, donderdag niet in huis (postbus)
Vrijdag verzonden, woensdag in huis

Hebben jullie deze ervaring ook, of heb ik gewoon pech.

Re: pakketten lang onderweg met TNT??

2
Goed dat je er een topic over opent, want wij worstelen sinds kort met een vergelijkbaar probleem.

Twee jaar lang was het: vandaag bij TNT op de lopende band gelegd, morgen thuisbezorgd bij de klant. Nooit een dag later, niets beschadigd en nooit een zending verdwenen.

Nu gaat het echter ineens slomer. Op zaterdag verzonden en pas op dinsdag bezorgd (is normaal maandag). Op maandag verzonden en pas op woensdag bezorgd (is normaal dinsdag). Zo gaat het nu al een paar weken. Gelukkig lang niet altijd, maar wel vaker.
StoreCore.io

Re: pakketten lang onderweg met TNT??

3
Hier is het ook geen dag meer vaak. Met de kerst was het helemaal raak haha...

Donderdag voor 14uur gebracht bij het postagentschap.
Maandag is het pas afgehaald.
Dinsdag erop geleverd.

Ze kunnen het dus wel, maar halen het ook vaak niet op tijd op.

Re: pakketten lang onderweg met TNT??

4
Wij hebben dezelfde ervaring, exact zoals Ward het verwoordt: tot eind 2010 werkelijk bijna alles in één dag afgeleverd en vanaf november-december 2010 regelmatig langer dan 1 dag. Het merendeel gelukkig nog wel in 1 dag, maar merkbaar veel meer latere leveringen dan in het verleden. Daarnaast hebben we in nov/dec ook enkele incidenten met zendingen gehad, waarvan we er slechts één hadden in de 3 jaar ervoor. En dat had niets te maken met de poststakingen.

Onze tevredenheid over TNT is behoorlijk verminderd. Vooralsnog houden ze het voordeel van de twijfel, maar hun dienstverlening moet wel verbeteren.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: pakketten lang onderweg met TNT??

5
Wij hebben vooral dat postbus stukken die maandag aangeleverd worden door ons pas donderdag bezorgd worden. Maar postbus stukken die dinsdag aangeleverd worden die komen meestal wel woensdag al aan. Wij leveren aan via het distributiecentrum Amsterdam. Jullie?