Ik heb iets heel vreemds.
Als er een bestelling is gedaan ontvangt de klant een email, echter wordt deze mail onjuist weergegeven.
De tekste (factuur) wordt dubbel geplaatst in 1 mailtje.
Hoe is dit op te lossen?
Ecommerce Nieuws
- 11-09 Extra regels Amazon veroorzaakt onrust bij verkopers
- 10-09 Europese magazijnruimte groeit snel dankzij Chinese platforms
- 09-09 Aantal Nederlandse Temu-gebruikers groeit niet meer
- 05-09 Europa wil nieuwe regels om Chinese platforms onder controle te houden
- 29-08 Herbruikbare verpakkingen nog ver van standaard in ecommerce
Webshops te koop
Te Koop: Kleding-en schoenenwebshop NL/BE met dropshipping te koop
Dames- en herenkleding webshop. Dropship met aangepaste verpakking. Klantenservice en e-mail uitbesteed. 2-3 uur beheer. Internationale expansie voorbereid.
Statistieken
1 bericht
1 bericht
Plaats reactie