Wil jij ook in korte tijd veel extra bezoekers voor je webwinkel?

1
Wil jij ook in korte tijd veel extra bezoekers voor je webwinkel?
Het principe van KoopavondOnline is dat je met een kortingsactie extra verkopen krijgt:
-via de bezoekers en mailinglijst van KoopavondOnline
-via de bezoekers en nieuwbrief lezers van andere deelnemende webwinkels
-via je eigen bezoekers en nieuwsbrief-lezers
Een sneeuwbaleffect waarbij je meeprofiteert van de website en mailinglijst van KoopzondagOnline/KoopavondOnline, de bezoekers en mailinglijst van de andere deelnemende webwinkels en anderen van jouw bezoekers en nieuwsbriefabonnees zonder dat je daarbij je eigen mailinglijst vrij hoeft te geven.


Verdere uitleg over hoe het werkt vind je hier. Nu voordelig kennismaken: voor je eerste deelname betaal je €10 exclusief BTW (normaal €15 ex BTW). Zie voor een voorbeeld: KoopzondagOnline 

Deelmenen op maandag 30 mei kan door een mail te sturen naar koopzondagonline@gmail.com :)
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Wil jij ook in korte tijd veel extra bezoekers voor je webwinkel?

6
Nog even verder dan.
Waarom naar de facebook pagina van jullie verwijzen? Waarom direct naar koopzondagonline.nl?
Deze hebben op zich niets met de directe acties van die dag/avond te maken. Is alleen maar reclame voor jullie.
Dat zou niet erg zijn, maar als wij betalen om een paar uur mee te doen, waarom betaal jij dan niet voor de reclame in een nieuwsbrief? Ofwel tegen elkaar wegstrepen en is het gewoon gratis of geen reclame voor jullie!

Re: Wil jij ook in korte tijd veel extra bezoekers voor je webwinkel?

7
De kosten zijn laag, vergt veel werk van mijn kant ter voorbereiding, dus qua verdiensten houdt het niet over, maar niet erg ;). Hoe groter de site wordt hoe gunstiger ook voor de deelnemende webwinkels, op de FB-pagina wordt voor elke webwinkel reclame gemaakt die avond, dus de webwinkels profiteren daar zelf ook van mee. Het is echt een vice versa regeling. Nieuwe pagina is in de maak op http://www.koopzondagonline.nl/koopavon ... ag-30-mei/, zodat je een voorbeeld kan zien, de teksten zijn nog oud en worden nog aangepast, het is meer even als voorbeeld.

Re: Wil jij ook in korte tijd veel extra bezoekers voor je webwinkel?

8
Merkkleertjes.com schreef:Mailing van onszelf is 600 personen, mailinglijsten van de aangesloten partijen verschillen van grootte. De meesten zijn vrouwen met kinderen. Aantal webwinkels per keer is 7-15 ongeveer, groet Masja
Wat is het totale bereik van de mailing?
Wie is de afzender van de mailing? Mag ik wettelijk gezien mijn klanten wel een nieuwsbrief mailen waarin ik slechts een adverteerder ben?
En waarom geen centrale mailinglist waar men zich bewust inschrijft voor jullie mailing?

Als ik mee zou doen, verwacht ik dat een hoop van mijn klanten zich zullen uitschrijven uit mijn eigen mailinglist...

Re: Wil jij ook in korte tijd veel extra bezoekers voor je webwinkel?

10
Voor Mick,
er is ook een centrale mailinglijst, zie voor voorbeelden van de nieuwsbrief die je zelf stuurt http://www.koopzondagonline.nl/voor-dee ... euwsbrief/ onderaan de pagina, je eigen webwinkel staat na de Koopavond-actie centraal, tot nu toe nooit een negatieve reactie op geweest, alleen maar positief omdat mensen naast bij hun eigen favoriete webshop ze ook bij anderen met korting kunnen winkelen

Re: Wil jij ook in korte tijd veel extra bezoekers voor je webwinkel?

11
Als ik het goed begrijp, verstuurd elke webwinkel zijn eigen nieuwsbrief, met daarin :
- promotie van het evenement kzo/kao
- promotie eigen aanbieding/product
- evt. benoeming van andere deelnemende webwinkels
- mijn aanbieding zal dus niet door andere webwinkels worden gepromoot?

In dat geval moeten de nieuwsbrief lezers dus eerst jullie site bezoeken voordat onze aanbieding zichtbaar is. Het lijkt mij dat het bereik hierdoor erg beperkt wordt?

Hebben jullie cijfers van het aantal nieuwsbrief ontvangers en uiteindelijke aantal bezoekers op jullie site tijdens een evenement?

Re: Wil jij ook in korte tijd veel extra bezoekers voor je webwinkel?

12
Klopt qua nieuwsbrief. Op de site kiezen nieuwsbrief lezers welke sites hun interesse hebben om te shoppen. De leden van de mailinglijst van de KoopavondOnline krijgen direct wel je aanbieding te zien & FB/twitter ook rechtstreeks de actie.
Exacte cijfers heb ik niet, per keer pee webwinkel verschillend resultaat.
Ik vind het geen probleem om je de 1e keer gratis te laten meedoen om te proberen, wel voorwaarde van het je houden aan de regels :)