solivera.com, kritiek wordt op prijs geteld!

1
beste allemaal,

Al bijna 20 jaar heeft Can Solivera een website, het begon eind jaren '90 met een simple losse pagina site, waarbij bestellingen enkel per email gedaan konden worden. Sindsdien hebben we al 5 verschilende versies van de website gehad, gemaakt door 5 verschillende ontwikkel bureaus. Onze laaste developer had ook hun eigen programmatuur geschreven, maar voor iedere handeling hoe klein dan ook moeten we fors betalen. Voor bijvoorbeeld de integratie van iDEAL werd in eerste instantie €3000 gevraagd!

Drie maanden geleden hebben we de knoop doorgehakt, en hebben we de hele site in eigen beheer genomen, we hebben gekozen voor Prestashop omdat de leercurve mijn inziens het laagste was, terwijl er door middel van modules en templates, wel iets moois te maken was.  Ik ben van huis uit geen website ontwikkelaar, en wil graag daarom jullie terugkoppeling.

Met vriendelijke groeten,
David Johnston,
www.solivera.com

Re: solivera.com, kritiek wordt op prijs geteld!

2
Zo te zien (en te lezen), is de website alweer een stuk verder verbeterd.

Toch wordt voor een nieuwe bezoeker niet direct duidelijk wat de bedoeling is van de website. Wat wil je verkopen en waarom moet de bezoeker dit bij jou doen?

De voordelen kan je beter niet presenteren in de slider. Op die manier mist een bezoeker altijd één of meerdere voordelen. Ook zorgt de (grote) slider ervoor dat ik niet meteen je bestverkochte producten zie.

Je schrijft overigens de ene keer olieën en de andere keer wel gewoon oliën.

De pagina / het menu item Culinair draagt nu weinig bij aan de website.
Plaats een Gratis backlink voor je webshop

Re: solivera.com, kritiek wordt op prijs geteld!

4
WebwinkelMeerwaarde schreef:Zo te zien (en te lezen), is de website alweer een stuk verder verbeterd.

Thanks!

Toch wordt voor een nieuwe bezoeker niet direct duidelijk wat de bedoeling is van de website. Wat wil je verkopen en waarom moet de bezoeker dit bij jou doen?

Daar was ik al bang voor, ik denk dat ik twee facetten van het bedrijf door elkaar haal en dat uit zicht dan ook zo. Dit moet inderdaad de webshop zijn, en niet een verhaal over dat we bezoekers ontvangen, dat kan denk ik wel vermeld worden maar je hebt gelijk dat het voornamelijk om een webshop gaat hier.

De voordelen kan je beter niet presenteren in de slider. Op die manier mist een bezoeker altijd één of meerdere voordelen. Ook zorgt de (grote) slider ervoor dat ik niet meteen je bestverkochte producten zie.

De slider is inderdaad erg groot, het zou kleiner kunnen, maar dan moet ik toch eens nadenken over een andere layout. Ik moet dan ook eens nadenken over de USP's en die duidelijk proberen te maken.


Je schrijft overigens de ene keer olieën en de andere keer wel gewoon oliën.

Klopt, daar ben ik al over aangesproken, maar ik zie nu pas dat ik het ook op een andere plek moet aanpassen

De pagina / het menu item Culinair draagt nu weinig bij aan de website.

Mogelijkerwijs, maar doet het afbreuk aan het geheel?

Bedankt voor je feedback!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: solivera.com, kritiek wordt op prijs geteld!

5
puurhost schreef:Ik vindt persoonlijk de site erg druk en ook in het menu raak ik mijn weg een beetje kwijt (ook omdat ik niet zie waar ik hierbinnen sta). De site is wel lekker snel, maar aangezien ik nergens reviews tegen kom zou ik het kopje 'RECENSIES' weghalen. 

Klopt, de site is ook best druk, maar ik ben een beetje in de val gevallen van zoveel mogelijk informatie op de homepage (iets dat ik net gelezen heb op de site van webwinkelmeerwaarde).

Dat van de reviews begrijp ik niet helemaal. Wij hebben in de loop der jaren van vele klanten emailtjes gekregen (die je kunt lezen onder recencies). maar onze ervaring is geweest dat we nooit echt reviews kregen. Is het mogelijk om mensen aan te sporen om een review achter te laten? hoe zou jij dat aanpakken?

bedankt voor je feedback!