Waterdichte telefoon hoesjes webshop ter overname

1
Website te koop in de groeiende niche markt van waterdichte telefoonhoesjes. Telefoons worden steeds belangrijker en de noodzaak om een telefoon mee te nemen naar het strand, zwembad, boot of wintersport wordt steeds groter. Omdat alleen de allerduurste telefoons (deels) waterdicht zijn, kiezen steeds meer mensen voor een waterdicht telefoon hoesje. Deze groeiende markt is zeek lucratief. Website is gebouwd in oktober 2014 en goed onderhoud.

Hoge winstmarges variërend van 60% tot 75%
Vorig jaar in zomer een afzet van 75 stuks
Vorig jaar in de wintermaanden door focus op wintersport gemiddelde afzet van 40 stuks
3608 views en 10283 hits in 2015
Afzet, views en hits elke maand stijgend
Verkoopwaarde van de bijgeleverde voorraad €2250
Professionele site van CCV inclusief blog
Facebook pagina met 300 likes
Hoog in Google en Bing search

Voor vragen kunt u contact met ons opnemen via een DM of via onze mail.

URL: http://www.waterdichte-hoesjes.nl
info@waterdichte-hoesjes.nl
0621704204

Re: Waterdichte telefoon hoesjes webshop ter overname

2
Gezien ik mijn bericht niet kan aanpassen, nog even een kleine toevoeging:
In de tijd dat de site online staat is er nooit iets aan marketing gedaan. Wij zijn ervan overtuigt dat wanneer dit op de juiste manier wordt aangepakt de waterdichte telefoon hoesjes een erg winstgevende markt is. Ondanks het gebrek aan marketing is de site altijd winstgevend geweest en zijn de verkopen vanaf het begin alleen maar gegroeid.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Waterdichte telefoon hoesjes webshop ter overname

6
De reden voor de verkoop is dat ik veel in het buitenland ben en het daardoor het onderhouden van een site moeilijk te combineren is. Ook heb ik te weinig tijd om reclame maken waardoor de potentie niet uit de site gehaald kan worden. 

De omzet in 2015 was €2275
De omzet in 2016 is tot nu toe €350

De omzet in 2015 over de eerste 5 maanden was €700.
Juli en augustus zijn door vakanties met uitstek de meest interessante maanden

De daling van omzet is vooral te wijten aan mijn afwezigheid in Nederland dit jaar van januari t/m middel april. Hierdoor is het aanvullen van de voorraad lang uitgesteld en is er vaak nee verkocht. Ook is het verkeerd uitbesteed en zijn er door dit bedrijf veel fouten gemaakt. De laatste 2 maanden gaat het alweer wat beter, maar omdat ik binnenkort weer naar het buitenland moet lijkt mij dit het juiste moment om de site inclusief de voorraad en dergelijke te verkopen.